Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ooooh. Her lærte jeg noe nytt... *glise*

Må jeg faktisk ikke møte opp på sesjon? =D

Passer meg glimrende. ^^

Og det til tross for at jeg er totalt enig i at likestillingen burde dukke opp innen verneplikt også. Den kan bare vente litt, og hoppe over meg. Mhm. x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du ideologisk i mot militær virksomhet, men fysisk og psykisk og ellers noe som militæret kunne vært interessert i å ha inne til førstegangstjeneste, blir det sannsynligvis siviltjeneste.

De ville ikke ha meg, dessverre. :< Selv om jeg ville inn på sanitet. "Kvinnfolkgreier", sa sesjonsoffiseren. 8D

Lenke til kommentar
Hva med pasifister? Siviltjeneste til dem? Militærnektere ellers? Bare å fjerne ytringsfrihetenog fri vilje det året, så gjør de som staten bestemmer, null stress.

De kan en sette på virkelig siviltjeneste. La f.eks siviltjenesten være et år på i eldreomsorgen. Tenk med den eldreboooomen vi kommer til å få, la heller siviltjenesten bli brukt til noe fornuftig som det faktisk TRENGS her til landet med det helsevesnet vi har.

De ville ikke ha meg, dessverre. :< Selv om jeg ville inn på sanitet. "Kvinnfolkgreier", sa sesjonsoffiseren. 8D

HAHA...vel...det er MYYYYE pene sanitetskvinnfolk. Hot damn..så utrolig mye lekkert. Kommer dere noen gang til Setermoen så søk dere for guds skyld inn på Saniteten :D

Lenke til kommentar

Salt i såret much?

:p

Jeg insisterte egentlig ikke. Han sa han sikkert kunne finne et eller annet til meg om jeg virkelig ville, men på dette tidspunktet var jeg i grunn mer interessert i å komme i gang med universitetet.

Dessuten følte jeg meg litt stigmatisert. :< "Ja, vi kan sikkert finne ... Noe ... *Sukk* T_T"

Bare fordi jeg ikke kunne skille tavlen fra veggen uten linser.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

*weee* <div> var jo ikke så vanskelig som jeg trodde.

Dette blir bare bedre og bedre. Helt til gruppa mi setter meg til å skrive all informasjonen også. Holder liksom ikke med at jeg har satt meg inn i XHTML 1.0 strict, samt fiksa 4-5 stilarter for de :p

(takk til clvn for hjelp med cssen, yay)

Jeg er så glad for at jeg var ærlig på sesjonen i stedet for å pynte litt på sannheten som venna mine anbefalte meg. Jeg ble regelrett fortalt av en eller annen gubbe sammen med psykologen, som jeg var den eneste som måtte snakke med, de andre holdt det med legebesøk, at de ikke ville ha meg i militæret eller noe, og jeg slapp siviltjenesta etc.

Så spurte de om jeg ble svært lei meg.

Kun da løy jeg og svarte ja så falskt jeg klarte :p

Lovely!

Lenke til kommentar
Jeg insisterte egentlig ikke. Han sa han sikkert kunne finne et eller annet til meg om jeg virkelig ville, men på dette tidspunktet var jeg i grunn mer interessert i å komme i gang med universitetet.

Dessuten følte jeg meg litt stigmatisert. :< "Ja, vi kan sikkert finne ... Noe ... *Sukk* T_T"

Bare fordi jeg ikke kunne skille tavlen fra veggen uten linser.

Var det på sesjonen?

Jeg ringte inn til Vernepliktverket og det eneste som hørtes noe artig ut var panserbattaljonen, hey..hvem vil ikke ha muligheten til å kjøre tanks? :D

Faen...jeg savner virkelig militæret.

Kanskje det en skulle ha gjort..tatt en utdanning i forsvaret..

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om jeg får jobbe i siviltjenesten selv om jeg er litt... ustabil.
De finner nok sikkert et eller annet å gjøre til deg..

Lurer på om jeg skal ha kremet aspargessuppe eller mexicansk tomatsuppe til middag i dag.

Du trenger ikke å spørre, du vet allerede svaret :roll:

Lenke til kommentar
Jeg passet på å ha med alle papirer som eksisterte på at synet mitt var fucka, så ingenting, men lot som jeg var skikkelig positiv så ingen skulle mistenke meg for å fake. Jeg sliter riktignok mer enn mange med lukeparkering, men jeg slapp da militæret. :p
Lenke til kommentar

<div> er strengt tatt ikke vanskelig i det hele tatt.

Mye lettere enn tabeller. Allikevel er det en gjeng tards som fortsatt insisterer på at de ikke gidder lære å bruke divs. :roll:

you win :new_woot:

Lenke til kommentar

Mye lettere enn tabeller. Allikevel er det en gjeng tards som fortsatt insisterer på at de ikke gidder lære å bruke divs. :roll:

Hva skal man med divs når det finnes frames :roll:

Sukk. Kan ikke 11 og 22 februar bare komme rett etter hverandre? :(

Nei!! :ohmy::(

Lenke til kommentar

Hva skal man med divs når det finnes frames :roll:

Hva skal man med PC når man har skrivemaskin? :roll:

Endret av hakhag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...