Fløyelsbøtte Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, serien holder samme kvaliteten gjennom alle seks sesongene, og flere interessante karakterer vil bli introdusert utover. F.eks blir det lagt mye vekt på O'Reily og Adebisi, som begge er spennende å følge. En eller annen vakker dag skal jeg også få kjøpt meg den Oz-boksen Bare 500,- på CDON.com Gratis på internett. Internett koster 349,- per måned. Det er ikke gratis. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 http://www.justin.tv/head_hunter90 Episk! :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Skal jeg hente meg en øl? Y/N Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) YESSS. Jeg sier nei til mishandling av uskyldige Xbox-kontroller. NEEEEEEEEI IKKE NINTENDO-KONTROLLEN!!! Endret 9. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 True dat. Jeg sjekker opp TC as we speak, jeg altså. And you do it well. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, serien holder samme kvaliteten gjennom alle seks sesongene, og flere interessante karakterer vil bli introdusert utover. F.eks blir det lagt mye vekt på O'Reily og Adebisi, som begge er spennende å følge. En eller annen vakker dag skal jeg også få kjøpt meg den Oz-boksen Bare 500,- på CDON.com Hmm, frister, men må si at å betale regninger står over på prioritetslista. Er fattig student nå, tjener ikke pengepongeplong på vanlig måte lenger =/ Ja, serien holder samme kvaliteten gjennom alle seks sesongene, og flere interessante karakterer vil bli introdusert utover. F.eks blir det lagt mye vekt på O'Reily og Adebisi, som begge er spennende å følge. En eller annen vakker dag skal jeg også få kjøpt meg den Oz-boksen Bare 500,- på CDON.com Gratis på internett. Gjør som meg, last ned først, og om det er bra så kjøper man det. Derfor man har over 400 DVD-er og CD-er totalt Tudelu, på tide å komme seg på Kiwi og kjøpe brus og helgegodteri Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Y Y Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 True dat. Jeg sjekker opp TC as we speak, jeg altså. And you do it well. Duu daa. Ræpp i cribben min slår aldri feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg har spilt Pokemon Platinum i 3 timer nå på DS (mens x factor har stått på, multitasking!)..damn..trodde det var et spill bare unger likte, men man blir jo faen meg hekta. Endret 9. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) true dat. @lemon Og Bytex, pokemon er kung. Endret 9. oktober 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hmm. Det eneste som frysetrikset resulterte i, var at tikkelyden ble verre. Da hiver jeg meg i sofaen og spiller litt guitar hero heller. Endret 9. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg blir liksom besatt av å levele opp alle småjævlene jeg fanger, så jeg kommer jo aldri langt. Blir stående og gå frem og tilbake på en gressflekk for å få alle 6 opp til lvl 10..må vel kutte ut det ellers kommer jeg aldri langt. Veit jo ikke hva jeg trenger mest, så.. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Pokemon eier. Her for noen uker siden fant jeg Pokemon Blue på skolens fellesområde. Har til nå spilt i 21 timer pluss vekslepenger. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Pokemon er fantastisk uansett. Silver har jeg sikkert tusenvis av timer med Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Å kjøpe drikke på utesteder er waste. Get wasted before you go out. Der har man norsk mentalitet Drikke på utesteder eier. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg spilte Pokemon gull til langt på natt igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg