Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, serien holder samme kvaliteten gjennom alle seks sesongene, og flere interessante karakterer vil bli introdusert utover. F.eks blir det lagt mye vekt på O'Reily og Adebisi, som begge er spennende å følge. En eller annen vakker dag skal jeg også få kjøpt meg den Oz-boksen :)

Bare 500,- på CDON.com ;)

Gratis på internett.

Internett koster 349,- per måned. Det er ikke gratis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, serien holder samme kvaliteten gjennom alle seks sesongene, og flere interessante karakterer vil bli introdusert utover. F.eks blir det lagt mye vekt på O'Reily og Adebisi, som begge er spennende å følge. En eller annen vakker dag skal jeg også få kjøpt meg den Oz-boksen :)

Hmm, frister, men må si at å betale regninger står over på prioritetslista. Er fattig student nå, tjener ikke pengepongeplong på vanlig måte lenger =/

Gratis på internett.

Gjør som meg, last ned først, og om det er bra så kjøper man det. Derfor man har over 400 DVD-er og CD-er totalt :p

Tudelu, på tide å komme seg på Kiwi og kjøpe brus og helgegodteri :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hmm. Det eneste som frysetrikset resulterte i, var at tikkelyden ble verre.

Da hiver jeg meg i sofaen og spiller litt guitar hero heller.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg blir liksom besatt av å levele opp alle småjævlene jeg fanger, så jeg kommer jo aldri langt. Blir stående og gå frem og tilbake på en gressflekk for å få alle 6 opp til lvl 10..må vel kutte ut det ellers kommer jeg aldri langt.

Veit jo ikke hva jeg trenger mest, så..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...