Wiciwato Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 AAAAAAAAAAH CHILI I ØYETEid. Men husk at det kunne vært verre. Tenk om du var på do og var litt uforsiktig. Chili i rumpa? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 AAAAAAAAAAH CHILI I ØYETEid. Men husk at det kunne vært verre. Tenk om du var på do og var litt uforsiktig. jeg prøver å tenke perverst, men ser fremdeles ikke greia. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Chili i alle typer slimhinner er særdeles lite digg altså. Jeg som er så forsiktig med sånt til vanlig og. BLAST. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 tenkte at han fikk bajs i øyet jeg da, men det høres høyst usannsynlig ut. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 God kveld. Så var det dette "facebook-maset" da. Men før jeg lar meg omvende, vil jeg forsikre meg om noen ting fra denne kyndige kafeen. 1) Man kan legge til hvem man vil, og avslå hvem man vil? 2) Hvordan legger man inn egne bilder? 3) Kan man slette hele profilen når som helst og uten problemer? 4) Hva skal man være oppmerksom på? 5) etter tid med mas her og der: anbefales det? Takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 jeg prøver å tenke perverst, men ser fremdeles ikke greia.Trenger ikke tenke pervers. Men saken er klar; chilli på sensitiv hud (a la kjønnsorganene) = AU!Har lært meg å vaske henda godt før jeg går på do etter å ha spist eller laget mat med chilli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Puslespilll er digg. Spesielt når det er 1000 ++ brikker. Har et liggende på stuebordet som dama kjøpte for halvannen måned siden, på 1500 brikker som det ble puslet litt på en uke bare. Så nå ligger det en ramme og noen flekker rundt omkring og tar opp plass. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har sett alle sesongene av Oz? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Ituca: Hvis du ikke føler at du MANGLER noe essensielt i livet ditt på den sosiale fronten, ville jeg styrt unna. Det er ikke så lett å komme seg vekk igjen. ...i likhet med vår alles kjære kafé, altså. Jeg er aleine hjemme i helga. Kanskje jeg skal ta en liten puslemaraton, jeg og. Men ikke i dag, da blir jeg bare sittende oppe hele natta og forsove meg til jobb i morra. Endret 9. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 God kveld. Så var det dette "facebook-maset" da. Men før jeg lar meg omvende, vil jeg forsikre meg om noen ting fra denne kyndige kafeen. 1) Man kan legge til hvem man vil, og avslå hvem man vil? 2) Hvordan legger man inn egne bilder? 3) Kan man slette hele profilen når som helst og uten problemer? 4) Hva skal man være oppmerksom på? 5) etter tid med mas her og der: anbefales det? Takk 1: Man kan legge til hvem som helst. Men de kan avvise invitasjonen din og du kan avvise hvem du vil 2: Det er ganske selvforklarende på siden 3: Nja... Du kan ikke slette profilen eller det du har skrevet. Du kan slette det som står der men FB forbeholder seg retten til å lagre det til evig tid på sine servere mer eller mindre. Profilen din kan "slettes", men er fremdeles lagret på deres servere, bare ikke offentlig tilgjengelig. 4: Som sagt så forbeholder de seg ganske mye. De forbeholder seg vel også retten på bilder som blir publisert der om jeg ikke husker feil. Les EULA'en NØYE! Selv om det ikke gjøres så forbeholder de seg også retten til å innhente opplysninger om deg fra andre sider og krysskoble dette opp mot profilen din. 5: Du klarer deg fint uten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Facebook sucks. Diskusjon > Fjesboka anyday. Sletta profilen min etter et par uker. Facobook er for folk på 40+ som ikke har møtt kjente fra vgs på en del år eller ungdomskole-jenter som skal skrive "elsker deg<3" eller "pus<3" på hvert bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Chili i rumpa? Chilli-fap! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Facebook sucks. Diskusjon > Fjesboka anyday. Sletta profilen min etter et par uker. Facobook er for folk på 40+ som ikke har møtt kjente fra vgs på en del år eller ungdomskole-jenter som skal skrive "elsker deg<3" eller "pus<3" på hvert bilde. Fint for deg Endret 9. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har sett alle sesongene av Oz? Ja, to ganger. Ekstremt bra serie, med en karakterutvikling som slår alle andre serier. Oz<3 Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har sett alle sesongene av Oz? Ja, to ganger. Ekstremt bra serie, med en karakterutvikling som slår alle andre serier. Oz<3 Ser siste episode av sesong 1 nå, vurderer sterkt å bestille alle sesongene i samlet pakke. Holder alle sesongene samme kvalitet som første? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Vet dere hva som er et bedre sosialt medium enn facebook? Endret 9. oktober 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, serien holder samme kvaliteten gjennom alle seks sesongene, og flere interessante karakterer vil bli introdusert utover. F.eks blir det lagt mye vekt på O'Reily og Adebisi, som begge er spennende å følge. En eller annen vakker dag skal jeg også få kjøpt meg den Oz-boksen Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, serien holder samme kvaliteten gjennom alle seks sesongene, og flere interessante karakterer vil bli introdusert utover. F.eks blir det lagt mye vekt på O'Reily og Adebisi, som begge er spennende å følge. En eller annen vakker dag skal jeg også få kjøpt meg den Oz-boksen Bare 500,- på CDON.com Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, serien holder samme kvaliteten gjennom alle seks sesongene, og flere interessante karakterer vil bli introdusert utover. F.eks blir det lagt mye vekt på O'Reily og Adebisi, som begge er spennende å følge. En eller annen vakker dag skal jeg også få kjøpt meg den Oz-boksen Bare 500,- på CDON.com Gratis på internett. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Vet dere hva som er et bedre sosialt medium enn facebook? True dat. Jeg sjekker opp TC as we speak, jeg altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg