Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld. Så var det dette "facebook-maset" da. Men før jeg lar meg omvende, vil jeg forsikre meg om noen ting fra denne kyndige kafeen. 1) Man kan legge til hvem man vil, og avslå hvem man vil? 2) Hvordan legger man inn egne bilder? 3) Kan man slette hele profilen når som helst og uten problemer? 4) Hva skal man være oppmerksom på? 5) etter tid med mas her og der: anbefales det?

Takk ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Puslespilll er digg. Spesielt når det er 1000 ++ brikker.

Har et liggende på stuebordet som dama kjøpte for halvannen måned siden, på 1500 brikker som det ble puslet litt på en uke bare. Så nå ligger det en ramme og noen flekker rundt omkring og tar opp plass.

Lenke til kommentar

Ituca: Hvis du ikke føler at du MANGLER noe essensielt i livet ditt på den sosiale fronten, ville jeg styrt unna. Det er ikke så lett å komme seg vekk igjen. ...i likhet med vår alles kjære kafé, altså.

Jeg er aleine hjemme i helga. Kanskje jeg skal ta en liten puslemaraton, jeg og. Men ikke i dag, da blir jeg bare sittende oppe hele natta og forsove meg til jobb i morra.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
God kveld. Så var det dette "facebook-maset" da. Men før jeg lar meg omvende, vil jeg forsikre meg om noen ting fra denne kyndige kafeen. 1) Man kan legge til hvem man vil, og avslå hvem man vil? 2) Hvordan legger man inn egne bilder? 3) Kan man slette hele profilen når som helst og uten problemer? 4) Hva skal man være oppmerksom på? 5) etter tid med mas her og der: anbefales det?

Takk ;)

1: Man kan legge til hvem som helst. Men de kan avvise invitasjonen din og du kan avvise hvem du vil

2: Det er ganske selvforklarende på siden

3: Nja... Du kan ikke slette profilen eller det du har skrevet. Du kan slette det som står der men FB forbeholder seg retten til å lagre det til evig tid på sine servere mer eller mindre. Profilen din kan "slettes", men er fremdeles lagret på deres servere, bare ikke offentlig tilgjengelig.

4: Som sagt så forbeholder de seg ganske mye. De forbeholder seg vel også retten på bilder som blir publisert der om jeg ikke husker feil. Les EULA'en NØYE! Selv om det ikke gjøres så forbeholder de seg også retten til å innhente opplysninger om deg fra andre sider og krysskoble dette opp mot profilen din.

5: Du klarer deg fint uten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Facebook sucks. Diskusjon > Fjesboka anyday. Sletta profilen min etter et par uker. Facobook er for folk på 40+ som ikke har møtt kjente fra vgs på en del år eller ungdomskole-jenter som skal skrive "elsker deg<3" eller "pus<3" på hvert bilde.

Fint for deg :ermm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Ja, serien holder samme kvaliteten gjennom alle seks sesongene, og flere interessante karakterer vil bli introdusert utover. F.eks blir det lagt mye vekt på O'Reily og Adebisi, som begge er spennende å følge. En eller annen vakker dag skal jeg også få kjøpt meg den Oz-boksen :)

Lenke til kommentar
Ja, serien holder samme kvaliteten gjennom alle seks sesongene, og flere interessante karakterer vil bli introdusert utover. F.eks blir det lagt mye vekt på O'Reily og Adebisi, som begge er spennende å følge. En eller annen vakker dag skal jeg også få kjøpt meg den Oz-boksen :)

Bare 500,- på CDON.com ;)

Gratis på internett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...