Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kunne jo absolutt vert noe, det virker jo svært spennende. Men jeg under meg på om ikke flashminne på sikt vil redusere behovet for den delen av Ibas sin virksomhet?

Jeg er forøvrig fascinert av hvordan de rekonstruerer data, og det hadde vert spennende å sett hvordan de jobber rent praktisk i forhold til dette. Jeg har eksempelvis selv noen bildefiler som har blitt korrupte, men jeg vet at mye bildeinformasjon fortsatt er tilgjengelig i filene som rådata. Jeg har forsøkt å reparere headeren samt å hente ut data direkte ved bruk av hex editering, men foreløpig har den fremgangsmetoden bare gitt moderat suksess. Selve rekonstrueringen er i seg selv ikke noe problem, men det er å få hentet ut rådata og gjort denne leselig i høynivå-applikasjoner gjør at det stopper opp for meg.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Okei, erferinger derifra?

Det jeg har lest (eneste stedet jeg fant selv) var positivt fra anmelderne sin side, men allt jeg har lest fra kommentarer osv. er at det er det værste møkkastedet i byen :p

@Tee_c:

Skal på konsert først, og skal ta toget fra tønsberg før det, så i beste fall er det ihvertfall 4 timer fra jeg drar hjemmenifra og skal ut i oslos gater ;)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Okei, erferinger derifra?

Det jeg har lest (eneste stedet jeg fant selv) var positivt fra anmelderne sin side, men allt jeg har lest fra kommentarer osv. er at det er det værste møkkastedet i byen :p

@Tee_c:

Skal på konsert først, og skal ta toget fra tønsberg før det, så i beste fall er det ihvertfall 4 timer fra jeg drar hjemmenifra og skal ut i oslos gater ;)

Tja, det spørs vel hva man er ute etter? Begge stedene er skikkelig teite, men med venner og nok øl blir det fortsatt bra.

Hva står på menyen i kveld, folkens?

Sove noen timer til, og så kanskje gå på bensinstasjonen og kjøpe seg brus. Kanskje se en film eller to, og jobbe litt. Deilig å være alene hjemme i leiligheten :wee:

Lenke til kommentar
@Tee_c:

Drikk en flaske jäger før konsert.

Hva står på menyen i kveld, folkens?

Popkorn, pepsi max og skavland. Deretter senkveld, golden goal og torsdag kveld fra nydalen. Herlig med chill fredag, i morgen tar jeg den helt ut med puslespillkveld!

Lenke til kommentar

PUSLESPILL. <3

Jeg har verdens sterkeste pastarett. Var på den nye innvandrersjappa i Drammen her om dagen og plukka med meg noen artige greier: bullet chili. Morsomme saker.

bullet%20chilli%202.JPG

Jeg syns de var så søte. :love:

Edit: Jeg har som vanlig Pepsi Max å skylle det ned med. Om nom.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...