Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nett! :D

Spania er herlig, jeg vil ikke dra hjem i morra. For første gang siden jeg var 12, trives jeg i "Syden" ^^

Tror jeg hadde klart meg ei uke til uten nett også, faktisk :p

Alt jeg gjør er å bade, shoppe, lese og sove.

Og spiller uante mengder PM97 om natten når jeg ikke får sove fordi fattern snorker som ei diger sag.

Lenke til kommentar
Obama får fredsprisen.

Å? Fortell.

Neida, var klar over det alt. Egentlig ikke så overaskende med tanke på alt han har stått for siden han tok over for Bush. Men synes egentlig at han kunne utrettet litt mer før han fikk prisen. Alt han har gjort så langt er å snakke om ting.

Som en annen bruker sa under Politikk og samfunn: "Denne prisen er mest et spark bak til Bush". ;)

Lenke til kommentar
Skal treffe noen folk i dag, men ingen vet når eller hvor eller hva..

Sikker på at det er folk du skal møte? :D

Som en annen bruker sa under Politikk og samfunn: "Denne prisen er mest et spark bak til Bush". ;)

Etter min mening like mye et spark bak til Obama. Nå er han nødt til å følge opp sine store ord.

Det er iallefall ha som får annseelse for sine ord. Da Saddam Hussein slapp FNs våpeninnspektører inn i Irak igjen husker jeg at overskriftene i avisene var "Strek i regningen for Bush".

Men vil uansett si at dette er et klapp på skulderen for Obama.

Lenke til kommentar
NRK sendte asterix-filmer på engelsk på 90-tallet engang husker jeg. Fantastiske tegnefilmer, så sykt detaljert og stemningsfullt.

Det var vel med norske stemmer? Jeg hadde de på fransk med engelsk tekst på VHS. Hele barndommen min smeltet egentlig vekk den gangen mamma satt VHS samlingen min i solen, men så dukket youtube opp. :D

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...