Natrich Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har lyst til å sende meg Opera install fil på mail? PM meg in case Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 LOL gennialt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har lyst til å sende meg Opera install fil på mail? PM meg in case Hvorfor ikke laste ned selv? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har lyst til å sende meg Opera install fil på mail? PM meg in case Hvorfor ikke laste ned selv? Hadde gjort det hvis jeg kom inn på siden der Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ah, enda en hjemmedag... Nå er jeg lei av å være syk. Fungerer virkelig tran for å holde sykdom borte? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 NEI! Tran er død på flaske! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har nett! Spania er herlig, jeg vil ikke dra hjem i morra. For første gang siden jeg var 12, trives jeg i "Syden" ^^ Tror jeg hadde klart meg ei uke til uten nett også, faktisk Alt jeg gjør er å bade, shoppe, lese og sove. Og spiller uante mengder PM97 om natten når jeg ikke får sove fordi fattern snorker som ei diger sag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 God å høre Tror jeg kanskje skal til syden en gang i vinter "guttetur" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Obama får fredsprisen. Å? Fortell. Neida, var klar over det alt. Egentlig ikke så overaskende med tanke på alt han har stått for siden han tok over for Bush. Men synes egentlig at han kunne utrettet litt mer før han fikk prisen. Alt han har gjort så langt er å snakke om ting. Som en annen bruker sa under Politikk og samfunn: "Denne prisen er mest et spark bak til Bush". Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Skal treffe noen folk i dag, men ingen vet når eller hvor eller hva.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Som en annen bruker sa under Politikk og samfunn: "Denne prisen er mest et spark bak til Bush". Etter min mening like mye et spark bak til Obama. Nå er han nødt til å følge opp sine store ord. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Skal treffe noen folk i dag, men ingen vet når eller hvor eller hva.. Sikker på at det er folk du skal møte? Som en annen bruker sa under Politikk og samfunn: "Denne prisen er mest et spark bak til Bush". Etter min mening like mye et spark bak til Obama. Nå er han nødt til å følge opp sine store ord. Det er iallefall ha som får annseelse for sine ord. Da Saddam Hussein slapp FNs våpeninnspektører inn i Irak igjen husker jeg at overskriftene i avisene var "Strek i regningen for Bush". Men vil uansett si at dette er et klapp på skulderen for Obama. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Skal treffe noen folk i dag, men ingen vet når eller hvor eller hva.. Sikker på at det er folk du skal møte? Håper det, men er i grunn ikke helt sikker. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvor lenge pleier konsert som dette å vare? lurer litt på om jeg burde ta meg fri på lørdagen også Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Skal treffe noen folk i dag, men ingen vet når eller hvor eller hva.. Sikker på at det er folk du skal møte? Håper det, men er i grunn ikke helt sikker. Husk å gi rapport om hva du egentlig møtte da. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Er det noen andre her som pleide å se franske Astrix og Obelix filmer(der en ikke forstod et kvekk av hva de sa, men storkoste seg likevel) når en var syk eller skulket skolen? Endret 9. oktober 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 NRK sendte asterix-filmer på engelsk på 90-tallet engang husker jeg. Fantastiske tegnefilmer, så sykt detaljert og stemningsfullt. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) NRK sendte asterix-filmer på engelsk på 90-tallet engang husker jeg. Fantastiske tegnefilmer, så sykt detaljert og stemningsfullt. Det var vel med norske stemmer? Jeg hadde de på fransk med engelsk tekst på VHS. Hele barndommen min smeltet egentlig vekk den gangen mamma satt VHS samlingen min i solen, men så dukket youtube opp. Endret 9. oktober 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg