Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Nå har jeg nettopp spist en god frokost her på hotellet. Nå bærer det ned i kongress-salen for å spille hele dagen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Nå har jeg nettopp spist en god frokost her på hotellet. Nå bærer det ned i kongress-salen for å spille hele dagen Juks! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hjerteløst, tøsa. </3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Nå har jeg nettopp spist en god frokost her på hotellet. Nå bærer det ned i kongress-salen for å spille hele dagen Hva faen? Hvor er det du befinner deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hahaha.. I'm such a bitch.. <3 @ b-real: Er på lan på Gol Endret 9. oktober 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Got that right! Pell deg tilbake på jobb du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Got that right! Pell deg tilbake på jobb du Jeg har fri. Så ikke faen om jeg skal tilbake på jobb før mandagen.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Grr. KALDT. Er digg det da, din tulle. Nå skal jeg til Ski en tur. Kanskje spionere litt på b-real, hvem vet??! Nei sånn seriøst, skal kjøpe mat til katta (da han måtte få brødskive til frokost idag) og se på cder. Endret 9. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har IT. Lærern kunne ikke hjelpe meg og fikse pc-en, så får ikke gjort noe.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har fri.Så ikke faen om jeg skal tilbake på jobb før mandagen.. =( Nå skal jeg til Ski en tur. Kanskje spionere litt på b-real, hvem vet??! Nei sånn seriøst, skal kjøpe mat til katta (da han måtte få brødskive til frokost idag) og se på cder. Liker katta de musikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har fri.Så ikke faen om jeg skal tilbake på jobb før mandagen.. =( Pfft.. Jeg har fortjent fri nå. Eller strengt talt er jeg teknisk sett på jobb. Har sagt ja til å være tilgjengelig på telefon hvis det er noe, og tar jeg ikke feil får jeg lønning for de dagene jeg er borte nå Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Har du det gøy, Tøsa? :---D Jeg vil også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Fant akkurat ut at den gamle espressoen min var gått ut på dato for tre måneder siden. :< Ikke rart den smakte og lukta så ille! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Har du det gøy, Tøsa? :---DJeg vil også! Jeg har det alt for gøy Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Obama får fredsprisen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Grr. KALDT. Er digg det da, din tulle. Nå skal jeg til Ski en tur. Kanskje spionere litt på b-real, hvem vet??! Nei sånn seriøst, skal kjøpe mat til katta (da han måtte få brødskive til frokost idag) og se på cder. Skeptisk, altså. Tror jeg klarte meg rimelig bra på prøven om opplysningstid og revolusjoner. Kryss fingra for meg, folk1z. I dag skal jeg hjem og RYDDE! Mm, digg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg fikk meg en god latter på jobb! XD Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Engelsk, og vi gjør ingenting... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Ferdig med skolen for i dag, kjempedeilig! Og det eneste jeg må gjøre denne helga er noe webarbeid, maks en halvtime. Herlich Hva med dere, søtnoser? Blir det en bra helg på dere? edit: Jo, også blir det å lage beinfrie krydderkoteletter, fløtegratinerte poteter og bernaise etterpå! :--{D Endret 9. oktober 2009 av clvn Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Nope, skal jobbe. Mulig noe fun som skjer på et av de lokale utestedene i dag. Men må si det ikke frister å komme på jobb lørdag kl. 9 da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg