Bytex Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det minner om lasagne med poteter istedet for pasta. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Få nattmennekser her. Kun Tee_c og meg ser jeg. var jeg her? Jepp, et øyeblikk. Men du stakk før jeg rakk å sende innlegget. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Typisk.. Premium-subscriptionen min til Spotify gikk ut to dager før den skulle. Wtf? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Slutt å skremme småbarna, Glimti. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 får legge meg jeg også, nå har jeg blitt foret med taxfri sjokolade og tyrkisk godis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Edit: Lars, tror det skrives moussaka. Det er sånn, Lars har bare ikke peiling. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Slutt å skremme småbarna, Glimti. Niks, litt morro må man ha. Djevlen er her: "Bøøøøøøøøøøøøøøø"! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det minner om lasagne med poteter istedet for pasta. pure epicness <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Niks, litt morro må man ha. Djevlen er her: "Bøøøøøøøøøøøøøøø"! Sant det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har noe skumlere:Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Aqua-Lene spiller i en helaftens spillefilm! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor It's scary 'cause it's true! Endret 8. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kjempeskremmende... Vil du høre noe som er enda skumlere: Selv om vi er kommet til år 2009 er det fortsatt mange som har oppsluttning rundt religion... GRØSS Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Er det "hvem som har skumlest" - konkurranse? *Slettet link til video* Endret 9. oktober 2009 av KVTL Slettet link til video Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Sybes den var å ta det litt langt jeg. Ikke særlig skummelt, men ikke noe for småungene som vanker her. Endret 9. oktober 2009 av KVTL Slettet unødvendig quote Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Som de sier i kill buljo. "Snakk om splitta personlighet" Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Blått nick - festlig. Ja, ansiktet til fyren er jo fire kakestykker. Utrolig at han overlevde. Endret 8. oktober 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvor var det skummle? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvor var det skummle? ÅJA? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Er forskjell på skummelt og ekkelt ja. Sånt er ikke i nærheten av det ekleste sykepleiere eller ambulansesjåfører ser i hverdagen. Ei venninne av mamma er ambulansesjåfør, hun sa det er ikke akkurat drømmestarten på dagen å dra hjem til en fyr som har skutt av seg hodet med hagle og plukke små biter av hodeskalle og hjerne fra veggen. Endret 8. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 det skumle med fyren er jo at han overlevde. Selv om han sikkert er agurk resten av livet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Beklager, men ikke noe grøss og gru med den videoen. Kansje om man hadde vært barn fremdeles. Da stikker jeg og finner på noe annet å gjøre så får dere ha det fint i kafeen om der blir lenger. Husk å rydde opp og slukke lyset etter dere når dere går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg