Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Wikipedersen vet at jeg er glad i ham uansett (det var jo derfor han var så kjapp og linka meg in the first place.) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Høhø Jeg mente det ikke! Kan du noen sinne tilgi meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke vær lei deg du. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vi er lei deg alle sammen.Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den har jo -ingen- hørt før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan noen fortelle meg elelr vise på kart hvor Sentrum Scene ligger hen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Når blir tråder populære? Spørs veldig på tema. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan noen fortelle meg elelr vise på kart hvor Sentrum Scene ligger hen? der! *peke* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vise til MEG? Sentrum Scene Adresse: Arbeidersamfunnets plass 1,0181 Oslo kilde: http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=1837&...e=Sentrum+Scene Kart der også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) For å finne sentrum scene rusler du ut av østbanehallen (oslo s, ned rulletrappene, kommer du ikke ut med tigeren er du på jordet), oppover karl johan til du kommer til domkirka, tar til høyre og går rett bortover. Da kommer du til en stor åpen plass et stykke bortover, fortsetter rett frem, og du ser rockefeller-huset på venstre side. Sentrum Scene er på andre siden av plassen. Endret 8. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Få nattmennekser her. Kun Tee_c og meg ser jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Få nattmennekser her. Kun Tee_c og meg ser jeg. Og meg. JEg er litt til og fra da. Lager Musaka eller hvordan nå det staves igjen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg er her og. Må lære meg at jeg ikke trenger å sitte å trykke F5 i mine innlegg når jeg må opp 7 i morra. Har ikke klart å komme tidsnok en gang denne uka. Edit: Lars, tror det skrives moussaka. Endret 8. oktober 2009 av Olum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er her jeg med, men skriver sjeldent på DNFK nå for tiden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Og meg. Jeg er litt til og fra da. Lager Musaka eller hvordan nå det staves igjen. Mousakka? Er en gresk form for lasagne. Innmari godt! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Få nattmennekser her. Kun Tee_c og meg ser jeg. var jeg her? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Og meg. Jeg er litt til og fra da. Lager Musaka eller hvordan nå det staves igjen. Mousakka? Er en gresk form for lasagne. Innmari godt! Har aldri laga før. Så må testes ut. Dama mener vi har spist det sammen før og jeg mener nei. Jeg lurer snart på hvem hun har spist middag med. (Eventuelt hvor full jeg har vært.) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er jo også her da. Yey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg