After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 jeg skal på jakt i mårra ^^ Revejakt da? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Nå er jeg sulten ja, tenker å putte 1 pizzabit fra igår inn i micro'n xD Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 http://www.youtube.com/user/Terajizo Yay! New account! Du er elleve. Ikke 18 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 jeg skal på jakt i mårra ^^ elg da eller? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 vært på legevakta å sydd foten yay, et sting. har bilde på pcen hjemme av såret Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvor mye av ei låt kan man bruke under "fair use", mon tro? Interresant spørsmål. Si fra om du finner ut noe. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Skal jeg fortelle altså? Er på jobben til min mor, for skal til halden med henne etterpå. Halden? Hvorfor drar man helt fra Oslo til Halden? Fordi Halden er awesome. Og det regner her nå. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Faen det lille klokka halv to lanet vi hadde her i går kosta meg en femti lapp i RedBull bare for og holde meg våken i første økta i dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvor mye av ei låt kan man bruke under "fair use", mon tro? Interresant spørsmål. Si fra om du finner ut noe. Er ikke det enten 10%/10 sekunder? Og det er da det som er kortest av det for den aktuelle sangen som er fair use? Er ihvertfall det jeg mener å ha hørt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg har akkurat fått et nytt syn på grillpølser. Sammen med rødløk, agurk, mais, chilli og jalapeños ble de ellers så kjedelige pølsene til et fantastisk måltid. Endret 8. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Nå ødela jeg Wiciwatos drepte-kafeen-innlegg. EDIT: Det er sykt å se at det tar tre sekunder før noen er inne og sjekker siste innlegget. Endret 8. oktober 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg er syk.. Hvordan blir man kvitt feber over natta hvis jeg vil på skolen igjen imorgen? Jogge i høstværet? Se på tv? Gjøre lekser? Nå ødela jeg Wiciwatos drepte-kafeen-innlegg. ... hva da får noe sa du sa du? Endret 8. oktober 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan jo prøve å svette det ut? Nå er jeg hjemme igjen, jobbintervjuet gikk rimelig bra føler jeg. Blir spennende å høre om det blir noe av. *ete middag* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Du svetter forumet? Ta en titt på Latias du, så kan du avgjøre om jeg svetter, eller bare er veldig aktiv! Du svetter! Latias er jo helt vill. Han har 29,1 innlegg hver dag. https://www.diskusjon.no/?autocom=stats&id=170144 I september 08, juli 09 og oktober 09 har jeg jo bare 200 totalt. Vil ikke kalle det for helt vill. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg anbefaler Jäger mot feber. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg anbefaler Jäger mot feber. Kan tenke meg man blir kvikket opp da ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg anbefaler Jäger mot feber. Kan tenke meg man blir kvikket opp da ja. Av alle ting som ikke hjelper så er alkohol noe av det beste. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 http://www.youtube.com/user/Terajizo Yay! New account! Nei, virkelig? Så utrolig interessant! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 3000 innlegg på en måned er ganske mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg