kanin333 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skal jeg fortelle altså? Er på jobben til min mor, for skal til halden med henne etterpå. Halden? Hvorfor drar man helt fra Oslo til Halden? Skal besøke mormor og morfar. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det rare er at det var en ganske ukjent sang, Europe av Globus. Ukjent eller ei! All musikk skal betales for! Og sikre deg rettigheter! Tro meg, plateselskap jakter på syndere på youtube! Er tross alt et lovbrudd! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skal besøke mormor og morfar. Hva er vitsen med det? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Søk på YouTube: ''Montage''. Minst et par tusen lovbrudd. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvor mye av ei låt kan man bruke under "fair use", mon tro? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skal besøke mormor og morfar. Hva er vitsen med det? Mormor er syk, og passet ikke i helgen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Søk på YouTube: ''Montage''. Minst et par tusen lovbrudd. Jepp, men nå tok de deg da Noen plateselskap gir faen, mens enkelte jakter virkelig på lovbrytere.... Er en grunn til at musikken som var på youtube før forsvinner i store mengder! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja, før hadde de jo mange avtaler med plateselskaper. Times, they are changing. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skal besøke mormor og morfar. Hva er vitsen med det? Mormor er syk, og passet ikke i helgen. Kjipt. Håper hun blir frisk snart. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 http://www.youtube.com/user/Terajizo Yay! New account! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 http://www.youtube.com/user/Terajizo Yay! New account! /Care Jeg er sulten ? Hva med dere andre? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er sulten ? Hva med dere andre? Ja, jo, litt sulten er jeg jo. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Holder på å ordne mat. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sitter i 15 etasje i posthuset. Hva gjør du der? Å? Fortell. Skal jeg fortelle altså? Er på jobben til min for, for skal til halden med henne etterpå. Din hvarfornoe? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Synes han nyhetsoppleseren takla det jævlig bra da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Sulten! EDIT: Spist en brødskive, vurderer 1 til Endret 8. oktober 2009 av Gjest Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Synes han nyhetsoppleseren takla det jævlig bra da. Chief Meterologist Flyr hjemover, faen nå er jeg sulten.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 jeg skal på jakt i mårra ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg