Ballus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg lager plakat for Hurtigruta Alle finnmarkingers stolthet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg lager plakat for Hurtigruta Alle finnmarkingers stolthet. Igrunn driter jeg i Hurtigruta, men vi måtte gjøre det xD Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hurtigruta er awesome! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 *Gjesp* Får vel fortsette med grammatikken, jeg. -> Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 I have spiders in my pants! Jeg kjeder meg så utrolig akkurat nå. Venter egentlig bare på at klokka skal bli klar for å dra hjem. Jeg fikk ny server i går, men må vente til lærlingen kommer hjem fra ferie, da han nemlig skal få æren av å sette den opp. You do it! Ikke la lærlingen slite, ingen ting er værre en en sjef som setter alt arbeidet på oss Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 I have spiders in my pants! Jeg kjeder meg så utrolig akkurat nå. Venter egentlig bare på at klokka skal bli klar for å dra hjem. Jeg fikk ny server i går, men må vente til lærlingen kommer hjem fra ferie, da han nemlig skal få æren av å sette den opp. You do it! Ikke la lærlingen slite, ingen ting er værre en en sjef som setter alt arbeidet på oss Men å fikle på servere kan faktisk være ganske morsomt. Spar det til lærlingen kommer, han/hun (hahaha, stemmer..) blir sikkert glad Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sitter i 15 etasje i posthuset. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Poenget er jo at han skal lære seg å sette opp en server, ikke at han skal gjøre arbeidet for meg. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 FAEN! Nei, nei, nei! YouTube-kontoen min feiret to-års-jubileum i år, og ble suspended idag! For faen da! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 FAEN! Nei, nei, nei! YouTube-kontoen min feiret to-års-jubileum i år, og ble suspended idag! For faen da! Hahaha, hva har du gjort for å få det til Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sitter i 15 etasje i posthuset. Hva gjør du der? Å? Fortell. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 FAEN! Nei, nei, nei! YouTube-kontoen min feiret to-års-jubileum i år, og ble suspended idag! For faen da! Why? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jaja, det var pga. en United-video. Var tydeligvis en sang der som ødela alt. Jaja, bare å bruke proxy og så lage ny konto. Jeg hadde jo 96 subscribere, kunne ikke jeg få 100 først. Min aller første konto på YouTube, fikk 200++ subscribere, har fortsatt som mål å slå den. Den jeg lager nå, blir den 4., hvis vi tar med IndexGames. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sitter i 15 etasje i posthuset. Hva gjør du der? Å? Fortell. Skal jeg fortelle altså? Er på jobben til min for, for skal til halden med henne etterpå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jaja, det var pga. en United-video. Var tydeligvis en sang der som ødela alt. Jaja, bare å bruke proxy og så lage ny konto. Jeg hadde jo 96 subscribere, kunne ikke jeg få 100 først. Min aller første konto på YouTube, fikk 200++ subscribere, har fortsatt som mål å slå den. Den jeg lager nå, blir den 4., hvis vi tar med IndexGames. Du må da alltid skaffe deg rettighet til musikken du bruker Det er tross alt youtube, de er jo nazi på dette! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det rare er at det var en ganske ukjent sang, Europe av Globus. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skal jeg fortelle altså? Er på jobben til min mor, for skal til halden med henne etterpå. Halden? Hvorfor drar man helt fra Oslo til Halden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg