Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er naturlige, sier jeg deg. Og fjærene er bare et bevis at jeg holder på å få vinger...rundt øynene.
Holder du på å bli en fugl? En eplefugl?

Jeg bestilte fevinger, men fikk fugle/englevinger. Såå. Jeg sendte dem tilbake og sa at denne gangen skal jeg ha fevinger. MED glitter og paljetter.

Lenke til kommentar
Uff, det er faktisk utrolig slitsomt å skrive og tenke nynorsk i lengden, når det ikke er morsmålformen din :p

Også er det litt uvant å bytte om igjen også :wee:

Huff, det er slitsomt for meg også, selv om jeg har det som hovedmål. Skriver bokmål hele tiden unntatt i norsk da.

Men tenker du og snakker du nynorsk da? Eller er du 100% bokmål bortsett fra i norsktimene, hvor du blir undervist i nynorsk?

Lenke til kommentar
Jeg bestilte fevinger, men fikk fugle/englevinger. Såå. Jeg sendte dem tilbake og sa at denne gangen skal jeg ha fevinger. MED glitter og paljetter.

Sånn kyrene har?

Neeei. Sånn som de rosa sommerfuglene har. Sånne som ser ut som papp, men glinser som plastikk og er pene.

Lenke til kommentar

Espen: Bare dark sithas og de som lever i Sturmrspeik!

Ja, alt for langt unna.

Om jeg klarer å kjøpe meg ut av slavearbeid i sommer og jeg får til fin kjøretur Trondhjem - Bergen - Stavanger - Sørlandet - Østlandet - Sverige - Trondhjem, kan vi få noen fine møter dog ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Nja ... Kanskje mot McClane i 4'ern men ikke i enern. Sorry mac ;)

Hallooo!! Jarmo > Gud!

Doh, jeg gikk fra agnostiker til ateist idag, så tror heller på McClane :p

edit: ops, så at det ikke var et erlikhetstegn.

Endret av Aces
Lenke til kommentar
Men tenker du og snakker du nynorsk da? Eller er du 100% bokmål bortsett fra i norsktimene, hvor du blir undervist i nynorsk?

Vell, dialekten min ligner nok mer på nynorsk enn bokmål, lokalaviser er jo også på nynorsk og alle lærerne bruker nynorsk. Likevel føler jeg det mer naturlig å skrive og bruke bokmål siden det blir brukt overalt ellers som f.eks på TV og nette.

Lenke til kommentar
Doh, jeg gikk fra agnostiker til ateist idag, så tror heller på McClane :p

Jarmo > hvem som helst

Ikke storfe. Eplefe. x)

Fe = kyr.... det finnes sikkert småfe. :)

vil det si att Rebecca er en Epleku?
Nei, Eplefe.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...