Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Boble med eplesmak er jo nammenam! Ellers smaker alt annet vann med kullsyre jeg hittil har smakt bajs. Nei. @bazukh: Nei. Derfor kjøper jeg grønn Farris. med "Naturlig smak av lime". Det inneholder jo fortsatt kullsyre. Beste er Bonaqua silver lemon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Beste er Bonaqua silver lemon. Meh. Det skal ikke være kullsyre, men det skal heller ikke være "bi-smak" på vannet. Det skal være kaldt og godt og ikke smake myrvann og uten kullsyre/smak. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Heheeeeeeeeeeeeey! Jeg sitter og hører på "gammel" musikk fra den stasjonære PCen. Det kan jeg like. Skjer a, folkens? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Riiimelig lite gitt.. nattevakt.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Redigerer bilder som skal ut i Oktoberfesten, mens jeg spiser bamsemums og hører på musikk og har ferie Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ooh, bamsemums hørtes mums ut! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 An elderly man storms into his doctor’s office steaming mad. “Doc, my new 22-year-old wife is expecting a baby. You performed my vasectomy 30 years ago, and I’m very upset right now.” “Let me tell you a story,” the doctor calmly replies. “A hunter once accidentally left the house with an umbrella instead of his rifle. Out of nowhere, a bear surprised him in the woods… so the hunter grabbed the umbrella, fired, and killed the bear.” “Impossible, ” the old man says. “Someone else must have shot that bear.” “You got it,” the doctor replies. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Haha! Morsom vits. Jeg synes også han er er smått morsom. Håper han troller, noe jeg egentlig tviler på. Se ansiktsuytrykket! Se filmen hos Youtube Endret 8. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Se ansiktsuytrykket! Haha! Det blir bare bedre og bedre jo høyere han går! Jeg lo høyt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 HAHAHAHA. Stakkars mann. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Haha! Det blir bare bedre og bedre jo høyere han går! Jeg lo høyt. Det stopper strengt tatt opp etter 1 min. :!: Priceless! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 hva i alle dager x) stopper jo opp etter 1 minutt ja Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er sjokkert! Ingen har skrevet her enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 God morgen DNFK.. Nå må jeg fortsette å pakke.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Gute Morgen fra skolen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 TøseGuri: Hvor har du tenkt deg? Morgen forresten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 ja Tøsa! Spytt det ut! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 god morgen folkens Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 morn Ahahhaehahh "me singing five octaves on the piano" var jo helt rått! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 TøseGuri: Hvor har du tenkt deg? Morgen forresten. Skal til Gol, på et lan som holdes der.. Smart som jeg var klarte jeg å sovne på sofaen i går, så fikk ikke pakket da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg