Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi snakker om den mentale alderen her, hvor du WheelMan desverre har en nokså tvilsom alder :p

Veel, i Hvor gammel er brukeren over deg blir jeg stadig anslått til 23-25. Også sett 30 vært nevnt. Såå.. vet ikke helt jeg. Er vel ikke moderator uten grunn heller?

Egentlig er jeg 17, da.

Lenke til kommentar
Jeg burde også legge meg.

Nei, vent. Jeg begynner jo ikke før kvart på ett i morgen. :fun:

Burde ikke nødvendigvis legge meg, men kansje jeg gjør det med en bok.

Skal ikke på noen ting i morgen. :D

En Caol Ila hadde gjort seg, ja.

Jeg har coca-cola.

Jeg har grønn Farris.

Det er jo også en måte å gjøre det på...

Lenke til kommentar
Ja, og det er egentlig litt trist, syns jeg. Helst burde jeg klare å holde meg unna.
Gråt ikke over det livet du ikke har. Nyt det du har til det fulle i stedet.

Jeg vil leve det jeg har til det fulle. Hadde jeg ikke hatt dette stedet å "flykte til", hadde jeg blitt "tvunget" til å gjøre noe mer med hverdagen min. Nemlig.

Lenke til kommentar
Vi snakker om den mentale alderen her, hvor du WheelMan desverre har en nokså tvilsom alder :p

Veel, i Hvor gammel er brukeren over deg blir jeg stadig anslått til 23-25. Også sett 30 vært nevnt. Såå.. vet ikke helt jeg. Er vel ikke moderator uten grunn heller?

Egentlig er jeg 17, da.

Vell, det er nettopp derfor du er moderator! Liksom, de ansetter jo ikke kloke folk til politikere eller metrologer ? :p

Lenke til kommentar
En Caol Ila hadde gjort seg, ja.

Jeg har coca-cola.

Jeg har grønn Farris.

Det er jo også en måte å gjøre det på...

Den eneste for min del. Drikket ikke brus. Var å kjøpte inn drikkevarer til huset forrige uke. En kasse brus til folket. En kasse grønn Farris til meg. Herlig!

Edit: leif

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...