Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 En Caol Ila hadde gjort seg, ja. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen ganger lurer jeg på å få meg selv banna og gjøre mer utav IRL-livet mitt.Du kommer bare til å angre uansett. Ja, og det er egentlig litt trist, syns jeg. Helst burde jeg klare å holde meg unna. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hmm av en eller anna grunn sitter jeg her fortsatt... Ja ser ut som det blei halv to IGJEEN ! Care RedBull er digg bart uansett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, og det er egentlig litt trist, syns jeg. Helst burde jeg klare å holde meg unna.Gråt ikke over det livet du ikke har. Nyt det du har til det fulle i stedet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 En Caol Ila hadde gjort seg, ja. Jeg har coca-cola. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Æsj fant ut at jeg har gym i mårra etter praktisken... Natta Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vi snakker om den mentale alderen her, hvor du WheelMan desverre har en nokså tvilsom alder Veel, i Hvor gammel er brukeren over deg blir jeg stadig anslått til 23-25. Også sett 30 vært nevnt. Såå.. vet ikke helt jeg. Er vel ikke moderator uten grunn heller? Egentlig er jeg 17, da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Skål Glimti! Godt å få med seg noen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 En Caol Ila hadde gjort seg, ja. Jeg har coca-cola. Jeg har grønn Farris. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg burde også legge meg. Nei, vent. Jeg begynner jo ikke før kvart på ett i morgen. Burde ikke nødvendigvis legge meg, men kansje jeg gjør det med en bok. Skal ikke på noen ting i morgen. En Caol Ila hadde gjort seg, ja. Jeg har coca-cola. Jeg har grønn Farris. Det er jo også en måte å gjøre det på... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, og det er egentlig litt trist, syns jeg. Helst burde jeg klare å holde meg unna.Gråt ikke over det livet du ikke har. Nyt det du har til det fulle i stedet. Jeg vil leve det jeg har til det fulle. Hadde jeg ikke hatt dette stedet å "flykte til", hadde jeg blitt "tvunget" til å gjøre noe mer med hverdagen min. Nemlig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vi snakker om den mentale alderen her, hvor du WheelMan desverre har en nokså tvilsom alder Veel, i Hvor gammel er brukeren over deg blir jeg stadig anslått til 23-25. Også sett 30 vært nevnt. Såå.. vet ikke helt jeg. Er vel ikke moderator uten grunn heller? Egentlig er jeg 17, da. Vell, det er nettopp derfor du er moderator! Liksom, de ansetter jo ikke kloke folk til politikere eller metrologer ? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) En Caol Ila hadde gjort seg, ja. Jeg har coca-cola. Jeg har grønn Farris. Det er jo også en måte å gjøre det på... Den eneste for min del. Drikket ikke brus. Var å kjøpte inn drikkevarer til huset forrige uke. En kasse brus til folket. En kasse grønn Farris til meg. Herlig! Edit: leif Endret 7. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men vann med kullsyre smaker jo ikke noe godt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men vann med kullsyre smaker jo ikke noe godt? Boble med eplesmak er jo nammenam! Ellers smaker alt annet vann med kullsyre jeg hittil har smakt bajs. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) @bazukh: Nei. Derfor kjøper jeg grønn Farris. med "Naturlig smak av lime". Endret 7. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ahahaha! Høhø, jeg lo :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser det er flere som meg som er våken gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg