Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er dere i gang med dette igjen? Hei DJ_Dark Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ja, vi vet dere har veldig mye mot musikken, men dere trenger ikke whine om det her. Dere? Jeg har aldri sagt noe negativt, jeg. Jeg har faktisk produsert trance/eurodance-ish selv en gang i tiden og har stort sett respekt for alle som lager musikk, samme åssen sjanger det er. Endret 7. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Satan, som jeg promper! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Satan, som jeg promper! Takk for infoen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 har stort sett respekt for alle som lager musikk, samme åssen sjanger det er. Samme her. Det betyr dog ikke at jeg liker musikken Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, vi vet dere har veldig mye mot musikken, men dere trenger ikke whine om det her. Eneste som whiner her er deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Helt korrekt. Jeg har ikke peiling på forskjellen, men det betyr ikke at jeg av og til hører på det. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 har stort sett respekt for alle som lager musikk, samme åssen sjanger det er. Samme her. Det betyr dog ikke at jeg liker musikken Neida, men jeg snakker iallefall ikke nedlatende om det jeg ikke liker. Dog hadde jeg muligens sett litt annerledes på det om jeg ikke lagde mye musikk selv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, vi vet dere har veldig mye mot musikken, men dere trenger ikke whine om det her. Eneste som whiner her er deg. Men ikke på musikken. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikkje for å skapa uggen stemning men eg må berre seie det:Eg tykkjar det er forkasteleg at dykk kjøpar drikkje frå flaskar, når me har reint vatn frå springen! Er dykk klar over ko miljøforureinande det er?! Kva flaske dykk kjøpar slepp ut 100 gram co2 i atmosfæren, og er sakte men sikkart med på å bryta ned jordas eksistens. Håpar inderleg det er 1,5 liters dykk drikk, og ikkje 0,5? wheel man: hey man, lenge si! kva skjer+ Er vel på min nr. 4 eller 5 med 0,5 l. vola i dag. Hvis du vil at folket skal drikke vann får du gå foran med et godt eksempel selv. Jeg gidder ikke. Forøvrig så har du sagt i en annen tråd at du drikker cola hver dag så hvorfor klage? Bli heller med på en stor coca-colaskål. Kom man alle sammen: SKÅL FOR COCA-COLA! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Nå var ikke mine inlegg ment som seriøse. Så beklager om jeg har fornermet noen. Skål Glimti! Endret 7. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Litt spesielt, har fått min første (permanente) tatovering. For noen uker siden greide jeg å stabbe meg selv med en svart blekkpenn. Pennen gikk gjennom huden og merkelig nok fikk jeg aldri noe betennelse av et eller annet slag heller (kommer sikkert snart siden jeg nettopp sa at jeg aldri fikk det... typisk). Så ja! Tatovering kan være gratis også. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Fuck, Misforstod. Endret 7. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Gjort det samme selv, The Prophet. Det ble borte etter et par mnd. Ingen betennelse ellernoe på meg heller. Leste du egentlig posten, pedersen? Endret 7. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvor har du tatt tattis? Hvilket motiv? Vurderer en selv om ikke lenge. Les da, han fikk stabbet seg med en blekkpenn som la igjen merke som ble en tattoo Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hehe... Det er kun en par millimeter rund runding med svart blekk som aldri går bort. @Luedotten: Aha, så ikke permanent likevel da. Yeye. Endret 7. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lættis Hmm skjer med sunne folk som drikker vann da? Nå fortiden kjøper jeg en RedBull med sukker på vei inn i klasseromemt og når jeg kommer heimat er det rett i frysa og hente en Urge Intense Det er det eneste jeg drikker på en dag. Ellers hender det jeg en sjelden gang kjøper en Fa(e)nta. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hehe... Det er kun en par millimeter rundt runding med svart blekk som aldri går bort. @Luedotten: Aha, så ikke permanent likevel da. Yeye. Haha, misforstod hardt der :!: Trodde du fikk den gratis fordi tatoo-mannen kjørte nåla inn i huden på deg Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Trodde han sa han fikk anfall og stæbba seg selv jeg? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hehe nei, hele situasjonen var ganske komisk. Hadde penn-lokket i venstre hånd mens jeg kjørte pennen på vei mot lokket i en grusom høy hastighet. Uheldigvis mista jeg lokket et par millisekunder før qlimax, så da var det et faktum. Akkurat. Endret 7. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg