Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har bare vært på sånne "dette hører alle på" konserter oO Eks. Ravi og DJ-Løv, to Idol show (Ja, jeg var ung) og Topp20! Samt en del gospel/tensing konserter da! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men hva gjør folket da? Lager liste over konserter jeg har vært på. Kommer ikke på mer nå, og er oppe i 185. Trodde jeg ville ende på under halvparten. Jeg har en liste på PC-en min med alle konsertene jeg har vært på. Hvordan kan du ende på under halvparten av konsertene du kan huske å ha vært på? Misforstod du? Jeg trodde jeg kom til å ende på under 100, men faktum er at jeg hittil har klart å komme på 185. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke si at du hører på rap/hiphop/listemusikk Eirik? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva slags musikk er det du liker som ikke blir spilt på konserter? Speedcore, terrorcore, frenchcore, hardcore og litt hardstyle. Hvis det sa deg mye, da. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Speedcore.. Bråk Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Folk som står å spiller plater og mixer beats kan strengt tatt ikke kalles konserter uansett(etter min mening). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke si at du hører på rap/hiphop/listemusikk Eirik? JO! JEG ER HIPPHOPPAH YOMASTAH. Og nevnte jeg at favorittartisten min er Lady Gaga? Nei, jeg er Pink Floyd-type, om du skjønner Folk som står å spiller plater og mixer beats kan strengt tatt ikke kalles konserter uansett(etter min mening). 100% enig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Folk som står å spiller plater og mixer beats kan strengt tatt ikke kalles konserter uansett(etter min mening). Haha, nei jeg kan forsåvidt være enig. Har ikke noe bedre ord for et slikt "event" akkurat nå, da. Men forstår helt hva du mener. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men hva gjør folket da? Lager liste over konserter jeg har vært på. Kommer ikke på mer nå, og er oppe i 185. Trodde jeg ville ende på under halvparten. Jeg har en liste på PC-en min med alle konsertene jeg har vært på. Hvordan kan du ende på under halvparten av konsertene du kan huske å ha vært på? Misforstod du? Jeg trodde jeg kom til å ende på under 100, men faktum er at jeg hittil har klart å komme på 185. Ja, jeg misforsto Trodde du skrev "tror jeg kommer til å ende på under halvparten". Hva slags musikk er det du liker som ikke blir spilt på konserter? Speedcore, terrorcore, frenchcore, hardcore og litt hardstyle. Hvis det sa deg mye, da. Det er slik musikk en uvitende som meg vil slenge under den svære sjangeren techno? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er slik musikk en uvitende som meg vil slenge under den svære sjangeren techno? Å sammenligne techno med de nevnte, blir som å sammenligne blues med black metal... bare hakket værre må jeg nesten påstå. Vel, "techno" har jo blitt et felles begrep for elektronisk musikk (dessverre.) Siden det er så utrolig mye innenfor "møkkasjangeren" så tar mange folk gjerne alt over en kam, noe jeg fult forstår da det kan være vanskelig å skille på de forskjellige sjangerne hvis man ikke er inni det. Egentlig er alt under "EDM", og ikke techno. Men, skal ikke forlange at folk veit sånt. But now you do! : p Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg veit at det er store forskjeller innenfor elektronisk musikk, men siden jeg har hørt så lite på det, klarer jeg ikke plasserer de i riktige sjangre. Kaller da alt for techno. Om du mener EDM er en mer riktig betegnelse, kan jeg godt begynne å bruke det Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Electronic Dance Music? *gjette* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Alt er "techno" og "trance" for meg og. Har ikke sjans på å skjelne hva som er hva. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Electronic Dance Music? *gjette* Godt gjettet. Fulltreffer. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg var helt sikker på det skulle være noe mer sofistikert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er dere i gang med dette igjen? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg skulle si 'Epileptic Danish Massacre', men greit.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er dere i gang med dette igjen? Jepp, så du må gjerne stikke. Jeg skulle si 'Epileptic Danish Massacre', men greit.. Epileptic Dance Massacre hadde passet enda bedre. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ja. Faktisk så hadde det beskrevet sjangeren perfekt imo Endret 7. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, vi vet dere har veldig mye mot musikken, men dere trenger ikke whine om det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg