Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg skulle gjerne brukt både Kibs og Bazukh (og b-real og espen, men ikke til samme photoshooten). Men dere bor litt langt unna. :\ jeg bor nærmest! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det var dårlig ja. men ho kan alltids bruke google maps Hvor ofte oppdateres googlemaps egentlig? Kunne ha stilt meg med rumpa bar i håp at en satelitt ser meg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sorry for den negative holdningen min nå, men jeg er så sinnsykt lei. At folk som skal skru ihop verdens mest avanserte LNG anlegg kan være så jævlig dumme er helt utrolig. Hva snakker du om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nah.. Etter å ha jobbet i en videokjappe, har jeg utviklet utviklet et hat for film. Utenom Convoy da. Kanskje den kan stå på i bakgrunnen. Etter litt googling, ser det ut som det skal komme en Convoy-film i 2009! Konge. Seriøst? OMG! Det kan bli så bra eller så utrolig elendig! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg har brukt kjole en gang. Gikk faktisk rundt med den i Sentrum i Alta på en Lørdags kveld. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det var dårlig ja. men ho kan alltids bruke google maps Hvor ofte oppdateres googlemaps egentlig? Kunne ha stilt meg med rumpa bar i håp at en satelitt ser meg. Ikke så veldig ofte tror jeg. Hvis du står i 2 måneder så kanskje du har flaks Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg har brukt kjole en gang. Gikk faktisk rundt med den i Sentrum i Alta på en Lørdags kveld. Ble du tatt for å være et russisk kvinnfolk? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg har brukt kjole en gang. Gikk faktisk rundt med den i Sentrum i Alta på en Lørdags kveld. da er det 2 av dere... du og smurfen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Neei, men folk generelt i Finnmark er ganske kjipe når det gjelder sånne ting.. Noen lo, andre ropte jævla homo osv. Var ganske gøy igrunn! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du er mer modell for hvite du ;| Å. Daså. Jeg skulle gjerne brukt både Kibs og Bazukh (og b-real og espen, men ikke til samme photoshooten). Men dere bor litt langt unna. :\ Ikke om noen måneder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sittter å ser på NRK1 på om en norsk fyr i afghanistan. Virker egentlig jævlig spennende..hadde ikke vært meg imot å reise. Hadde det ikke vært for mamma og alt det der så hadde jeg dratt nedover faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hmm. Holde meg inne eller gå ut? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ut en tur. Friskluft er å anbefale. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sant, men blir ikke så mye friskluft av å stå ute og røyke, dog, det er vel et bedre alternativ enn å sitte her å kode css og xhtml med Withnail and I i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Frisk luft gjør meg kvalm, tror jeg er for vandt med den klamme lufta i leiligheten min? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sant, men blir ikke så mye friskluft av å stå ute og røyke, dog, det er vel et bedre alternativ enn å sitte her å kode css og xhtml med Withnail and I i bakgrunnen. Hvorfor spør du når du allerede har bestemt deg? Åhh...den Afganistan tingen var om han som døde nå nylig..=\ Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Etter litt googling, ser det ut som det skal komme en Convoy-film i 2009! Konge. Seriøst? OMG! Det kan bli så bra eller så utrolig elendig! Er nok redd for at den heller mot utrolig elendig, men er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sittter å ser på NRK1 på om en norsk fyr i afghanistan.Virker egentlig jævlig spennende..hadde ikke vært meg imot å reise. Hadde det ikke vært for mamma og alt det der så hadde jeg dratt nedover faktisk. Reprise av brennpunkt fra i går? Utrolig sterk dokumentar med tanke på hvordan det ender. Synes det er sterkt gjort av foreldrene å fortsatt la dem sende den etter det som skjedde. Broren min kjente fyren litt gjennom airsoft'en. De hadde vært på en del treff sammen bl.a. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) FÅ DEG EN JOBB. Det er ikke håp for alle.. PS: Er den dokumentaren om han norske soldaten eller? Endret 30. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg