Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Cappucino og en cookie Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha Schnell, for en rævva trolling du prøver deg på her. Cyph, det er Schnell, tross alt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Eg trudde eg hadde greid å få sinnet mitt under kontroll, men eg kjnnnar provokasjonen og raseriet mitt aukar berre eg les her inne brb skal berre pisse Jeg digger det faktum, og finner det særdeles underholdende, at 1/8 av dine innlegg faktisk ligger i papirkuren - og de er en fryd å lese. EDIT: Du slår ikke Skagen da. Endret 7. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det her er overraskende underholdende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvem slapp apekatten ut fra buret? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har Pepsi Max og er en lykkelig ung frøken. That's the spirit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ahhh rape gale schnell-trollet ist back. Tar vel ikke lang tid før han har hisset på seg hele forumet igjen, og advarsler flyr veggimellom. Endret 7. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Schnell vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Når vi er innom mat og drikke. Såg nettop en dame på tv som veide 44 kg og spiste _minst_ 4 store pizzaer til middag. Hadde visstnok trent opp magesekken, den kunne bli 50 ganger større enn når den var tom. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Det er faen meg ganske sykt! Lurer på om jeg skal legge meg nå jeg, er faktisk trøtt før klokken er tolv. Skal dessuten på jobbintervju i morgen. Er det forresten veldig mye koffein i te? Sånn, i sammenligning med kaffe. Endret 7. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 No kidding. Hun var tynn som pokker, men spise kunne hun. Spiste spesialmat, slik at hun fikk dekket sitt behov for næring.. Kommentar etter 4 pizzaer: "Jeg klarer iallefall 4 til". - Og pizzaene var ikke små for og si det mildt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Det er jo helt vilt. Lykke til, DF! Hva slags jobb er det snakk om? Angående te, går jeg ut fra at koffeinnivået i hvertfall er litt lavere enn i kaffe. Her er en oversikt over noen tetyper. Endret 7. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Spiser hun en gang i uken også eller? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takketakk. Er en konsulentjobb i et bryggeri. Blir spennende å høre litt mer om stillingen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Spiser hun en gang i uken også eller? 4 times a day. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takketakk. Er en konsulentjobb i et bryggeri. Blir spennende å høre litt mer om stillingen. Inkluderer det spesielle goder på arbeidsplassen? *kose seg med Pink Floyd* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det håper jeg virkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg