Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har Pepsi Max og er en lykkelig ung frøken. Og jeg har Tab X-tra, samt godteri, og er enda lykkeligere Jeg har Bonaqua Silver Lemon og er lykkeligst! :---D Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har litt av dette i en pose:http://www.candyking.com/upload/Candyking/...52x_180x125.jpg http://www.candyking.com/upload/Candyking/...24x_180x125.jpg http://www.candyking.com/upload/Candyking/...33x_180x125.jpg http://www.candyking.com/upload/Candyking/...49x_180x125.jpg Rett og slett himmelsk. Spesielt karamellene. Funker flott som måltid det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men.. jeg er lykkeligstere DET VAR EN GO' pLAN Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tror jeg har det best. Pizzamett. Også kommer Muse på Lydverket i kveld!!! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hejsann jenter og gutar! kva skjer? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Pepsi Max, en stor toblerone og en stor twix. Btw: De røde fiskene må alltid med i posen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men.. jeg er lykkeligstere DET VAR EN GO' pLAN I like. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nei svarte, skulle du sett! Schnell jo! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hejsann jenter og gutar! kva skjer? Schnell iz backz! Hva har du å klage for denne gangen ? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hejsann jenter og gutar! kva skjer? nei,,,nei,, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har... poteter! Og snus da, klarer meg fint jeg. Jajajajaja. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikkje for å skapa uggen stemning men eg må berre seie det: Eg tykkjar det er forkasteleg at dykk kjøpar drikkje frå flaskar, når me har reint vatn frå springen! Er dykk klar over ko miljøforureinande det er?! Kva flaske dykk kjøpar slepp ut 100 gram co2 i atmosfæren, og er sakte men sikkart med på å bryta ned jordas eksistens. Håpar inderleg det er 1,5 liters dykk drikk, og ikkje 0,5? wheel man: hey man, lenge si! kva skjer+ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ekke no galt med en pris under leppa, frøken. Jeg ser litt rar ut fra før, så da kan jeg jo gjerne se litt rarere ut med denne klumpen under leppa. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Schnell: Skjer lite, sutter på en 0,5l med Urge atm. Goood shit! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hejsann jenter og gutar! kva skjer? nei,,,nei,, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! kva? det var ikkje eit ja nei spørsmål. viss du les det omigjen så ser du at eg spurte om kva som skjedde DemonFudge: Ehh okei, prøvar du liksom å vere kul? ein kan ikkje ete snus altså! Det er sånn ein stappar i kjeften for å suge på. ikkje prøv å leike vaksen når du ikkje ein gong veit kva snus er Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg ser litt rar ut fra før, så da kan jeg jo gjerne se litt rarere ut med denne klumpen under leppa. Ditto. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Schnell: Skjer lite, sutter på en 0,5l med Urge atm. Goood shit! off urge er den verste sorten og Den førar til at kvinner mustar brystmjølka si og ungane ikkje får næringa frå mora frå barndomsåra. Så ved å drikkje urdge støttar du at babyar ikkje får brystmjølk. er det kanskje noko du står for? utruleg kor provosert eg vert av stikkje innom her Eg trudde eg hadde greid å få sinnet mitt under kontroll, men eg kjnnnar provokasjonen og raseriet mitt aukar berre eg les her inne brb skal berre pisse Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Schnell: Skjer lite, sutter på en 0,5l med Urge atm. Goood shit! off urge er den verste sorten og Den førar til at kvinner mustar brystmjølka si og ungane ikkje får næringa frå mora frå barndomsåra. Så ved å drikkje urdge støttar du at babyar ikkje får brystmjølk. er det kanskje noko du står for? lol wut? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha Schnell, for en rævva trolling du prøver deg på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg