Frank James Lampard jr. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha Men han driter seg uansett totalt ut, å har ikke sangstemme! Det er jeg totalt enig i. Han var jo litt kewl også da <_< Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Den burde komme på failblog Endret 7. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 okei, så kewl var den ikke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 neida , men jeg lagrer den. For sånt må en ha Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 neida , men jeg lagrer den. For sånt må en ha Syns egentlig den var patetisk. Og da mener jeg ikke så patetisk at det blir morsomt. Men slikt er jo morsommere hvis man kjenner de innvolverte... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Var ikke sååå gøy, bør ikke dra den så veldig langt... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 neida, men den skal taes vare på. I tilfelle den engang slettes fra kanalen! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 neida, men den skal taes vare på. I tilfelle den engang slettes fra kanalen! jaja, den blir slettet neste gang du formaterer pcen så ser ikke poenget... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Halloween-brus kommer en gang i året! Men smaker faktisk en blanding av sprite og rødbrus Ja, det skjønner jo jeg også da. Men har aldri sett det før. Får prøve en i morgen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 neida, men den skal taes vare på. I tilfelle den engang slettes fra kanalen! jaja, den blir slettet neste gang du formaterer pcen så ser ikke poenget... Da slenger eg den på D-disken Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da slenger eg den på D-disken ÅJA? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 SKÅL! (Med pepsi, siden det ikke var cola i kjøleskapet ) Tilgitt, men husk å ha colaen klar. SKÅL (med pepsi Max) Amatør. Få tak i noe skikkelig brus. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har litt av dette i en pose: Hva har dere i en pose? Jeg vil se bilder Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 SKÅL! (Med pepsi, siden det ikke var cola i kjøleskapet ) Tilgitt, men husk å ha colaen klar. Pepsi er bedre enn Cola anytime. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 clvn, de øverste der er fantastiske. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har litt av dette i en pose: Noe godt der og noe jeg kunne klart meg uten. Pepsi er bedre enn Cola anytime. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har Pepsi Max og er en lykkelig ung frøken. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har vann og eplejuice... Failure for life. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har Pepsi Max og er en lykkelig ung frøken. Og jeg har Tab X-tra, samt godteri, og er enda lykkeligere Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Bamsemums og Cola her igården Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg