Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Smaker best i desember. Når pleier julebrus å komme i butikkene btw? Oktober en gang Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvor faen finner man hunden i Fallout III? Har spilt noen timer nå, men har ennå ikke funnet den. Jaja, er kanskje best at jeg prøver å finne han på egen hånd enn å google det. Setter kurs mot senga nå for å se den nyeste episoden av Hell's Kitchen. Gordon Ramsey. <3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 En kis i klassen failer jo helt på synge den første pokemon intro sangen hahah : http://www.youtube.com/watch?v=6LIAyflk1sE...layer_embedded# Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Smaker best i desember. Oksebæsj. Det smaker akkurat det samme, uansett hvilken tid på året det er Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 En kis i klassen failer jo helt på synge den første pokemon intro sangen hahah : http://www.youtube.com/watch?v=6LIAyflk1sE...layer_embedded# Du er 13 år eller? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) 15, er ikke meg som er i videoen Endret 7. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 7. oktober 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja iom at han går i klassen din er jo spørsmålet relevant Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 15, er ikke meg som er i videoen Han så jo bare ut som han var 13, og du sa klassen...derfor jeg lurte Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke egentlig, vi går i tiende Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvor faen finner man hunden i Fallout III? Har spilt noen timer nå, men har ennå ikke funnet den. Jaja, er kanskje best at jeg prøver å finne han på egen hånd enn å google det. Scrapyard, tror jeg det var. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 lol, how gay. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvor faen finner man hunden i Fallout III? Har spilt noen timer nå, men har ennå ikke funnet den. Jaja, er kanskje best at jeg prøver å finne han på egen hånd enn å google det. Scrapyard, tror jeg det var. Er nok det ja Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er Halloween-brus noe nytt? Har aldri sett det før jeg, og trodde det var julebrus. Men neida. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja:P det var ment som en meget relevant spøk til din video tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er Halloween-brus noe nytt? Har aldri sett det før jeg, og trodde det var julebrus. Men neida. Halloween-brus kommer en gang i året! Men smaker faktisk en blanding av sprite og rødbrus Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha Men han driter seg uansett totalt ut, å har ikke sangstemme! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er Halloween-brus noe nytt? Har aldri sett det før jeg, og trodde det var julebrus. Men neida. Det er julebrus med konditorfarge. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nei, ikke konditorfarge. Bare et annet fargetilsettningsstoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg