Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ofc! Meld på Sjur Data. Det er vel det han heter? Han heter Sjur V. Altså, jeg vet hva han heter...men melder han ikke ufrivillig på et TV program, det får han gjøre selv Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Sjur H. V.! Endret 7. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ofc! Meld på Sjur Data. Det er vel det han heter? Han heter Sjur V. Altså, jeg vet hva han heter...men melder han ikke ufrivillig på et TV program, det får han gjøre selv Men du blir vel med å manipulere og overtale han. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kvinner har Eksosen AAAALT for nært innsuget ... Haha, been there failed at that? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Jeg elsker Japan. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ofc! Meld på Sjur Data. Det er vel det han heter? Han heter Sjur V. Altså, jeg vet hva han heter...men melder han ikke ufrivillig på et TV program, det får han gjøre selv Men du blir vel med å manipulere og overtale han. Selvfølgelig Med mindre Danielzu kommer å ødelegger da Then I'm out! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Noen som har et middagstips, type mikrobølgeovn eller liknende....? Endret 7. oktober 2009 av runesole Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som har et middagstips, type mikrobølgeovn eller liknende....? Ostesmørbrød. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kvinner har Eksosen AAAALT for nært innsuget ... Haha, been there failed at that? No comment Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Mhm.... ja det var ikke så dumt. Problemet er bare mangelen på brød på butikken kl 2100 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Noen som har et middagstips, type mikrobølgeovn eller liknende....? Lag deg spaghetti og kjøttdeig med dolmio "taste of rome", det smakte digg. Endret 7. oktober 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det føles virkelig rart å bruk laptop igjen, alt er liksom..så lite.. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så nettopp Kristin Halvorsen direkte på tv2. Hun har jaggu meg lagt på seg etter valgkampen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Posten har eget hvilerom for pakkene sine, slik at de ikke skal bli utslitte. Posten regner med at pakkene trenger mellom 2 og 3 dagers hvile på hvert hvilested. so true. ser mythbusters eie månetvilerne på discovery atm. sap? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Posten har eget hvilerom for pakkene sine, slik at de ikke skal bli utslitte. Posten regner med at pakkene trenger mellom 2 og 3 dagers hvile på hvert hvilested. so true. ser mythbusters eie månetvilerne på discovery atm. sap? samme her Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så nettopp Kristin Halvorsen direkte på tv2. Hun har jaggu meg lagt på seg etter valgkampen. Trøstespising Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Jeg elsker Japan. Jeg også. Hadde den videoen på mobilen før. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg spiser pepperkaker. Smaker bedre når jula er nærmere. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Smaker best i desember. Når pleier julebrus å komme i butikkene btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg