Bytex Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tja. Hvis mannen har pikk stor som en hest, er han jo ikke noe bedre i senga fordet, fordi han ikke får plass inni noen damer uten å rive dem istykker. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Way to ruin the joke... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tja. Hvis mannen har pikk stor som en hest, er han jo ikke noe bedre i senga fordet, fordi han ikke får plass inni noen damer uten å rive dem istykker. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da har jeg sett den siste episoden av Six Feet Under. Må innrømme at jeg ikke klarte å holde tilbake tårene. Trist/vakker slutt på en herlig serie. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tja. Hvis mannen har pikk stor som en hest, er han jo ikke noe bedre i senga fordet, fordi han ikke får plass inni noen damer uten å rive dem istykker. Vitsen beskrev lengden ikke tykkelsen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kvinner er uansett ikke så "lange" i underlivet, med mindre du bruker anus og satser på å komme ut munnen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Kvinner er uansett ikke så "lange" i underlivet, med mindre du bruker anus og satser på å komme ut munnen. Takk for de bildene. Hjertelig. Endret 7. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kvinner er uansett ikke så "lange" i underlivet, med mindre du bruker anus og satser på å komme ut munnen. Takk for de bildene. Hjertelig. Bare hyggelig. Jeg kan godt komme med flere, om du vil? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kvinner har Eksosen AAAALT for nært innsuget ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kvinner har Eksosen AAAALT for nært innsuget ... True dat! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vil dere se et forumtroll på Wipeout neste sesong? Join denne facebookgruppa! http://www.facebook.com/group.php?gid=170756292462 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vil dere se et forumtroll på Wipeout neste sesong? Join denne facebookgruppa! http://www.facebook.com/group.php?gid=170756292462 Da SKAL data være med! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tror jeg står over å joine meningsløse facebookgrupper. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ofc! Meld på Sjur Data. Det er vel det han heter? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Spørsmål om Posten og "effektivitet": Pakken min blir sendt fra Drammen i morgen. Spørsmålet er: vil den stoppe innom oslo og bli der over natta eller gå direkte til aurksog? http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D663455...t%26tab%3Droute Jeg vet at pakker fra sandefjord ihvertfall hopper over oslo, men lurer på om den gjør det fra Drammen.. halp! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Posten har eget hvilerom for pakkene sine, slik at de ikke skal bli utslitte. Posten regner med at pakkene trenger mellom 2 og 3 dagers hvile på hvert hvilested. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg