Tunky Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Blææææ. Spanskprøve i morra. Det suger. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 DEADSTAR, det er en vesentlig forskjell på å laste ned og installere Men har du trådløst eller kabel? trådløst. sorry, hadde du vist hvor ille data kunnskapene mine er hadde du fått abstinenser Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Blææææ. Spanskprøve i morra. Det suger. Mora di suger Btw har ikke hvert på pcn i dag før nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kjeder meg, og er sulten! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kjeder meg, og er sulten! Spis mat, problem solved. Next! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er også sulten. Det er derfor jeg har slått på ovnen, og er beredt til å slenge en pizza inn om ~10 minutter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kjeder meg, og er sulten! Spis mat, problem solved. Next! Men jeg har ikke mat her Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 * My Friend: "I just installed Windows 98." * Me: "Cool. But...it's 2001. Why not Windows 2000 or wait for XP to come out?" * My Friend: "Oh, 98 is more easily hacked, so I want it." * Me: "You want to get hacked?" * My Friend: "Yes! Wouldn't you?" * Me: "No...." * My Friend: "When you get hacked you get a lot of money! That's a good thing!" * Me: "???" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Siden drittnettlesern på jobb ikke støtter java, kunne jeg ikke lage ny tråd (får ikke skrive noe i tekstfeltet da), spør jeg her.. Kan man kjøpe Nintendo DS og GB Advance-spill fra USA? Er det noe regionssperrer på det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 A customer called in with modem problems. * Tech Support: "Ok, we're going to check your modem settings. First thing we need to do is make sure all programs are closed." * Customer: "How do I know if everything is closed?" * Me: "Make sure all windows are closed." * Customer: "But...I'm in the basement. I don't have any windows here." Lucky me, I made it to the the mute button in time! Hahaha xD Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 DS og GBA spill kan kjøpes fra andre land, ja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ingen regionsproblemer overhodet altså? Så jeg kan kjøpe spill fra ebay og slikt uten å tenke på det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 DEADSTAR, 56kbs er et alternativ håper jeg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Old lady A lonely widow, age 70, decided that it was time to get married again. She put an ad in the local paper that read: HUSBAND WANTED: MUST BE IN MY AGE GROUP (70's), MUST NOT BEAT ME, MUST NOT RUN AROUND ON ME & MUST STILL BE GOOD IN BED!!!!! ALL APPLICANTS PLEASE APPLY IN PERSON. On the second day, she heard the doorbell. Much to her dismay, she opened the door to see a grey-haired gentleman sitting in a wheelchair.. He had no arms or legs. The old woman said, 'You're not really asking me to consider you, are you? Just look at you...you have no legs! The old man smiled, 'Therefore, I cannot run around on you!' She snorted. 'You don't have any arms either!' Again, the old man smiled, 'Therefore, I can never beat you!' She raised an eyebrow and asked intently, 'Are you still good in bed???' The old man leaned back, beamed a big smile and said... Rang the doorbell didn't I? Den var vel bra? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha. Den var jo bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg