Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke glem en sykkelkugle! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har akkurat kommet hjem fra forelesning. \o/ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sol og fint vær her. Lite skyer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sol og fint vær her. Lite skyer. Samme her, men det blåser som et helvete. Og jobb er kjedelig, som vanlig. Særlig når man jobber med noen som ikke tar sin del av arbeidsmengden. Arg. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 åssen finner jeg ut av hvilken connection speed jeg har, skal laste ned steam åssen finner jeg ut av hvilken connection speed jeg har, skal laste ned steam Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 åssen finner jeg ut av hvilken connection speed jeg har, skal laste ned steam Bare til å laste ned det vel? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 åssen finner jeg ut av hvilken connection speed jeg har, skal laste ned steam Bare til å laste ned det vel? så det er det samma hvem av alternativene jeg velger? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 åssen finner jeg ut av hvilken connection speed jeg har, skal laste ned steam Bare til å laste ned det vel? så det er det samma hvem av alternativene jeg velger? Skal du installere eller laste ned? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 digg å være hjemme fra skolen for dagen ( får ikke gjort mer før i morgen når jeg får hjelp med siste del av rigginga ) er sulten, men problemet er at jeg må i butikken for å kjøpe mer mat bleh. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 åssen finner jeg ut av hvilken connection speed jeg har, skal laste ned steam Bare til å laste ned det vel? så det er det samma hvem av alternativene jeg velger? Skal du installere eller laste ned? installere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da har en rukket å få en idiotisk parkeringsbot (5 meter er tydeligvis lengre enn 5 meter hos parkeringsvesnet), handlet hammer, nytt tastatur, spiker, Cat5-kabel, mat, Guitar Hero 3 med gitar PS3 (til 299,- hos Ica Maxi) og er i full gang med biffsnadder. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da har en rukket å få en idiotisk parkeringsbot (5 meter er tydeligvis lengre enn 5 meter hos parkeringsvesnet), handlet hammer, nytt tastatur, spiker, Cat5-kabel, mat, Guitar Hero 3 med gitar PS3 (til 299,- hos Ica Maxi) og er i full gang med biffsnadder. Huh? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 SKÅL! (Med pepsi, siden det ikke var cola i kjøleskapet ) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 SKÅL (med pepsi Max) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) SKÅL ( med vann ) Edit: Har nettopp vært i butikken så nå blir det middag og rundt 8 er det bort å høre på flere animatører som stikker innom. Endret 7. oktober 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (...) nytt tastaturTastatur fra Biltema eller noe mer fancy? Cat5-kabelHuh?Hva er det som skurrer med kjøp av Cat5(e) kabel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Bare et billig tastatur på biltema for 99,- Har ikke behov for noe mer, slik at jeg kan bytte ut ved jevne mellomrom . Endret 7. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 DEADSTAR, det er en vesentlig forskjell på å laste ned og installere Men har du trådløst eller kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg