Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ^ what he said føler med deg Er ikke så ille nå da. Ingen sjef, ingen kjedligheter Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sitter og vurderer å kle på meg og hente mat eller noe, men gidder ikke helt enda. Same som meg. Bortsett fra at jeg egentlig rydder da. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kanskje jeg burde ha gjort noe vetig resten av uken.. hvorfor? For samvittighetens skyld. Når jeg begynner i jobb igjen, er fritiden hellig og da får jeg ikke gjort ting som.. Rydde i garasjen, rydde på gjesterommet, rydde generelt i huset. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 God morgen, Bekki. 24-melk er godt, jo. Oo Men Litago er bedre. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 For samvittighetens skyld. Når jeg begynner i jobb igjen, er fritiden hellig og da får jeg ikke gjort ting som.. Rydde i garasjen, rydde på gjesterommet, rydde generelt i huset. sett på en film heller Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vanvittig bra ^^ Dog, Colbert og Daily Show sliter tydeligvis å finne ting å putte på sine show: http://www.comedycentral.com/motherload/pl...p;is_large=true Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nå er jo ikke akkurat John Stewart veldig sympatisernde mot de streikende heller. Jeg så det første showet hans uten forfattere, han brukte halve showet til å snakke dritt om de som streiket, at streiken var meningsløs og masse sånt. Men selvsagt var det morsomt, for fyren er jo bare artig uansett hva han prater om. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 sett på en film heller Nah.. Etter å ha jobbet i en videokjappe, har jeg utviklet utviklet et hat for film. Utenom Convoy da. Kanskje den kan stå på i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg trenger en kvinnelig modell for svarte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Snakket han så mye dritt? oO Da tror jeg vi må ha sett forskjellige episoder.. Colbert er iallefall veldig gira på å få sine folk tilbake, det er iallefall tydelig Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg trenger en kvinnelig modell for svarte. Horfor skal hun være modell for svarte? Oo Ikke for hvite? Jeg melder meg uansett frivillig så lenge modellen ikke må innvilge modellkravene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg trenger en kvinnelig modell for svarte.DISKRIMINERING! *hyl* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg trenger en kvinnelig modell for svarte.Horfor skal hun være modell for svarte? Oo Ikke for hvite? Jeg melder meg uansett frivillig så lenge modellen ikke må innvilge modellkravene. Du er mer modell for hvite du ;| Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg trenger en kvinnelig modell for svarte. med riktig kjole duger jeg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nah.. Etter å ha jobbet i en videokjappe, har jeg utviklet utviklet et hat for film. Utenom Convoy da. Kanskje den kan stå på i bakgrunnen. Etter litt googling, ser det ut som det skal komme en Convoy-film i 2009! Konge. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg trenger en kvinnelig modell for svarte. Sku meldt meg frivillig, men er altfor dårlig til å bli tatt bilde av :-| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg skulle gjerne brukt både Kibs og Bazukh (og b-real og espen, men ikke til samme photoshooten). Men dere bor litt langt unna. :\ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er slag ræva linse du har da? *flire* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er slag ræva linse du har da? *flire* Det var dårlig ja. men ho kan alltids bruke google maps Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Wow, you crack me up Pepsico. Sorry for den negative holdningen min nå, men jeg er så sinnsykt lei. At folk som skal skru ihop verdens mest avanserte LNG anlegg kan være så jævlig dumme er helt utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg