Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ganske morsom webside, spesielt for en som jobber med kunder og kjenner seg igjen. Indeed. Det er en del av dem her også, og spesielt på helgestid. Burde egentlig ha notert en del. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 (Note: I’m providing tech support over the phone to a customer.) Me: “Okay, so we’re just going to need your phone number before I can go any further.” Caller: “Okay, it’s **** ****.” Me: “…and your area code?” Caller: “Huh?” Me: “What state are you in?” Caller: “Say again?” Me: “What state?” Caller: “Sober?” Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 (Note: our customer support number is close to a local driving school’s number.) Me: “Thank you for calling. How may I help you?” Customer: “How much for my daughter?” Me: “Um…” Customer: “She’s 16. It’s her first time. She needs training.” Me: “Sir, I think you want the driving school.” Customer: “Oh, what do you guys do?” Me: “Adult websites.” Customer: “Oh…OH! Oh my God!” :!: edit: Særdeles mye morsomt lesestoff der Slimda. Hahahaha Den var bra Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 På hvilken nestside er det dere finner de der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 På hvilken nestside er det dere finner de der? Foretrekker http://notalwaysright.com/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 På hvilken nestside er det dere finner de der? Foretrekker http://notalwaysright.com/ Takk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) På hvilken nestside er det dere finner de der? Foretrekker http://notalwaysright.com/ EDIT: Dammit, for sen. Endret 7. oktober 2009 av multiz Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 multiz, tanken som teller Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Awh, Egil stakk av med 255555-posten! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Awh, Egil stakk av med 255555-posten! Og jeg (vi?) gratulerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Oi skulle du ha sett! For en ...eh. ære Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Morgen. Merker at jeg har blitt sykere over natta. :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Da blir det kyllingsuppe og appelsinjuice på deg i dag mister Sidius! Basta bom. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Egil: Kyllingsuppe har jeg ikke, men jeg har enda kjøttdeiggryte fra i går. Har også proppet i meg vitaminer i tablettform. Må dra på forelesning likevel da jeg ikke er SÅ syk enda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Tech Support from hell. Tech Support: “All right. Now click ‘OK’.” Customer: “Click ‘OK’?” Tech Support: “Yes, click ‘OK’.” Customer: “Click ‘OK’?” Tech Support: “That’s right. Click ‘OK’.” Customer: “So I click ‘OK’, right?” Tech Support: “Right. Click ‘OK’.” (Pause.) Customer: “I clicked ‘Cancel’.” Tech Support: “YOU CLICKED ‘CANCEL’???” Customer: “That’s what I was supposed to do, right?” Tech Support: “No, you were supposed to click ‘OK’.” Customer: “I thought you said to click ‘Cancel’.” Tech Support: “NO. I said to click ‘OK’.” Customer: “Oh.” Tech Support: “Now we have to start over.” Customer: “Why?” Tech Support: “Because you clicked ‘Cancel’.” Customer: “Wasn’t I supposed to click ‘Cancel’?” Tech Support: “No. Forget that. Let’s start from the top.” Customer: “Ok.” (I spend the next fifteen minutes re-constructing the carefully crafted setup for this lady’s unique computer.) Tech Support: “All right. Now, are you ready to click ‘OK’?” Customer: “Yes.” Tech Support: “Great. Now click ‘OK’.” (Pause.) Customer: “I clicked ‘Cancel’.” Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Customer: “You said you were going to save all my data to the DVD! I can’t get anything!” Me: “I assure you, I saved it to that DVD.” Customer:“No, no! It’s still not there! It keeps telling me to insert the disk!” Me: “Well…did you put the DVD in the drive yet?” Customer: “No! Does it have to be there?” Me: “Yes, it does. You can’t view the contents of the DVD unless the drive is able to read the DVD.” Customer: “Well, that’s just silly!” Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 haha, jeg lo av disse^^ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Tok morgen stupet mitt derifra idag Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Var det noe mer du hadde på hjertet? God morgen medmennesker. =) Mornings til alle sammen ja. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 -> Universitetet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg