After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Cherry Coke er godt, men Vanilla er bedre. Vel talt! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg kom ikke i julestemning Nå da? Se filmen hos Youtube Det var bedre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Hva med: Ingen kan skremme vannet av folk som Heino, med solbrillene og playmobil-sveisen. Endret 6. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Det var bedre Ja, kom i julestemning selv nå. Se filmen hos Youtube Endret 6. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Latterlig tidelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) edit: feil Endret 6. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 yayy 12 grader ute nå Sol i morgen! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ingen kan skremme vannet av folk som Heino, med solbrillene og playmobil-sveisen. Jeg er hvertfall utrolig glad for at pcen hang seg mens jeg hørte på den der, slik at musikken fortsatte. Måtte trekke ut batteriet på laptopen her. Fikk hvertfall hørt ferdig sangen da. Takk Bytex! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Latterlig tidelig. ÅJA? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Heino er sånn legende i tyskland ala Bjøro Håland eller Tor Endresen. Han har sett kliss lik ut de siste 40 årene. Samme hvite playmo-sveisen, pervo-skinnjakka og store solbriller. Hits medley: (1995) Se filmen hos Youtube Klassisk drikkelåt (1970) Se filmen hos Youtube Endret 6. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Latterlig tidelig. ÅJA? JEPP! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Julesanger, juleavatarer og pepperkaker i butikkene.. blir ikke overrasket om jeg finner julebrusen i den lokale butikken i morgen! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Julesanger, juleavatarer og pepperkaker i butikkene.. blir ikke overrasket om jeg finner julebrusen i den lokale butikken i morgen! Det hadde vært fantastisk! *lage homer-lyd* Mmmmmm julebrus. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmm er nok ikke mange DAGENE til julebrusen kommer... Var null grader her i byen i dag når jeg sto opp og rundt -10 på landet (kodal/andebu). Ekstremt flaks at det ikke regna i natt for da hadde jeg måtte dratt og kjøpe mount everest gear Sånn ellers har det vært regn storm i hele dag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Samme her, har regnet og regnet! Å er jævlig kaldt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og jeg som synes du virket som en ok type...Jeg syntes du virket som du var smart nok til å vite bedre enn det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Julesanger, juleavatarer og pepperkaker i butikkene.. blir ikke overrasket om jeg finner julebrusen i den lokale butikken i morgen! Ikke jeg heller, men det er fortsatt altfor tidelig! Og jeg som synes du virket som en ok type...Jeg syntes du virket som du var smart nok til å vite bedre enn det. Bedre enn hva? Snakker du om vanilla coke nå eller hva snakker du om? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ingenting er som en kveldstur og frisk luft. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Eller å være tilbake etterpå med god samvittighet. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg