Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nå er det ikke lenge igjen til jul folkens! Jeg sitter her og koser meg med julesanger så det holder. Hvit snø, selskap og god mat. Jul ja, merker jeg gleder meg litt selv Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jul faktisk... er jo fortsatt lenge tel Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jul faktisk... er jo fortsatt lenge tel Er jo bare 2 måneder igjen! Først november, så desember. Lurer på om jeg skal mekke sammen en jule-avatar. Tidenes første jule-avatar i 100x100px! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 ikke snakk om få noe julesteming når det fortsatt er løv på træra her og det regner Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Går fort. Gleder meg selv, jul er årets høydepunkt for min del - selv om den barnlige gleden og eh gilde lyst erstattes mer og mer med pengeproblemer og stress må jeg si det blir bra. Har dere tenkt på hvor viktig det er med en pause fra sluddet, jobbpresset, regnet og vinden? Sikkert veldig viktig. Og i alle fall veldig koselig. Ah, de mørke kveldene... Julekalendre... Og alt annet positivt. Og hvis det er relevant har jeg nå fylt en bærepose med snørrpapir. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 ikke snakk om få noe julesteming når det fortsatt er løv på træra her og det regner Nei vel da JUL! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jul faktisk... er jo fortsatt lenge tel Er jo bare 2 måneder igjen! Først november, så desember. Lurer på om jeg skal mekke sammen en jule-avatar. Tidenes første jule-avatar i 100x100px! Jeg går for seieren i den konken der i år som ifjor (da kom jeg på andre plass bak Wheelman) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Premien er evig ære? Jepp Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tar vel fram Zappa-juleavataren min når den tid kommer. 1 desember tenker jeg vi sier. Gleder meg til jul igrunn, om alt går etter planen så feirer jeg julaften på hytta. Alene. Men synes det er en fantastisk tid framover nå da, med alle fargene og ikke minst været. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Premien er evig ære? Jepp OOo når begynner konken? Endret 6. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Premien er evig ære? Jepp OOo når begynner konken? Rundt juletider Juleavatar. Jeg kom ikke i julestemning Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 IKKE? Tror ikke på deg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vanilla Coke er digg! +1 Har to uåpnede Vanilla Coke her på rommet nå. Skal spare dem til lørdag, som en liten bursdagspresang til meg selv. Grattis på forskudd. Blir en fin bursdagsgave da. Så lenge du holder kalde vel og merke. Står de i et kjøleskap du har på rommet? Vet dere hva som er bedre enn vanilla coke? Cherry coke. Så evig mye bedre også. Vanilla Coke er bare æsj. Cherry Coke er nam. Men foretrekker nok vanlig. Og jeg som synes du virket som en ok type... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 IKKE?Tror ikke på deg. Jeg spiser da grøt ørten andre ganger i året Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) snart selger de vel påskegodt i butikken tilogmed... nei nå var det på tide å tegne litt, også sove. Edit: i fjor var det grøt omtrent hver eneste lørdag klokka 2 Endret 6. oktober 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg kom ikke i julestemning Nå da? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg