Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Vanilla Coke og Monkey Island name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 6. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Vanilla Coke er digg! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva har forhud og kommunearbeidere til felles? De trekker seg begge tilbake når arbeid skal gjøres Hva har en venstrepolitiker og en komunal assfaltlegger til felles? Begge gir faen i Hagen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Vanilla Coke er digg! +1 Har to uåpnede Vanilla Coke her på rommet nå. Skal spare dem til lørdag, som en liten bursdagspresang til meg selv. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 I tilfellet jeg glemmer det KongKake, gratulerer med dagen! :fun: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Fremdeles 4 dager til han har bursdag, så jeg drøyer den gratulasjonen litt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 omigod kongkake, vi har bursdag samme dag. k9z Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) I tilfellet jeg glemmer det KongKake, gratulerer med dagen! :fun: Haha, litt tidlig ute, men takk. omigod kongkake, vi har bursdag samme dag. k9z 10/10 er win da! Endret 6. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Har noen hørt om blondina som hadde hoftedysleksi? Hun kunne verken lese eller skreve. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Cola med vaniljesmak er bedre enn vanlig cola, synes jeg. Ble forresten akkurat ferdig med episode tre av Tales of Monkey Island. Da var det bare å vente til neste episode kommer ut (om 1 mnd?). Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Blah, jeg går og ser en film, hade. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Da var endelig stasjonære dataen formatert og innstallert Windows 7 rtm på :] Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Vet dere hva som er bedre enn vanilla coke? Cherry coke. SAP? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Vet dere hva som er bedre enn vanilla coke? Cherry coke. Så evig mye bedre også. Vanilla Coke er bare æsj. Cherry Coke er nam. Men foretrekker nok vanlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Cherry Coke er godt, men Vanilla er bedre. Tar kvelden nå jeg btw, god natt godtfolk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Cherry Coke er kjempegodt. Vanilla var pyton. Men jeg drikker jo Dr Pepper også så jeg er vel rar. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Ganske enig med deg lars. Tanken er god, men utførelsen er jævlig dårlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Brus er fælt uansett sort. Is te er tingen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Kjøpte noen burker Cherry Coke forleden. Smakte høgg. Vanilla er bedre, syns jeg. Endret 6. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Nå er det ikke lenge igjen til jul folkens! Jeg sitter her og koser meg med julesanger så det holder. Hvit snø, selskap og god mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg