Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det du skal huske på er at man må ta alle fire veggene før taket En pappa kjenner gjorde det for lenge siden... hihi Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har laget mat og venter på at madammen skal komme hjem. Hva har du disket opp med i dag, da? Skal lage kjøttdeiggryte i dag, men må ta oppvasken først. *Hilse på resten av forumfolket* Pasta og vanlig tomatsaus. Har stått å småputtret i en time ca før jeg stekte kjøttet og hadde det i. Håper bare de kommer snart ellers blir pastaen ganske rimelig bedriten tør. Enkelt og godt. Håper de dukker opp snart. En snau halvtime, så er nok kjøttdeiggryta ferdig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tenk på at på ett år har vi skrevet ut 6460 sider her i DNFK, noe som tilsvarer ca 129200 innlegg på et år. Hvilken porestasjon. Og tenk hvor mange innlegg de mest aktive ville hatt om det talte på de totlale innleggene dine når du poster her. Noen som kan/vil/gidder å regne seg fram til det? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Blir noe pastagreier her også tror jeg. Har ikke helt bestemt meg ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hah, jeg er god! Gikk på feil buss, så istedenfor å havne på bussen som tar meg mot Drøbak sentrum havnet jeg på bussen mot Oslo. Jeg er glad det ikke var ekspressbussen jeg gikk på, da hadde jeg ikke kunne byttet buss på Vinterbro.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 æææsj.. rommet mitt lukter isopropanol.. Får greit vondt i hodet av det.. Brukte det istad til å rense bort gammel kjølepasta... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ikke her. Snør det borte hos dere Shikaru? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hah, jeg er god! Gikk på feil buss, så istedenfor å havne på bussen som tar meg mot Drøbak sentrum havnet jeg på bussen mot Oslo. Jeg er glad det ikke var ekspressbussen jeg gikk på, da hadde jeg ikke kunne byttet buss på Vinterbro.. Blir en morsom historie i ettertid. :!: Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ikke her. Snør det borte hos dere Shikaru? Snør ved Gløshaugen, hvis det er meg du mener med Shikaru? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nja, nei. Mente Shikaru som i... Shikaru Siden han ikke bor så langt unna meg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror han mener den latexelskende Shikaru. Her regner det som bare rakkern. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Javel ja... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ze double! Endret 6. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Regner her også. Men har roet seg litt ned nå Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er vel strengt tatt en blanding av snø og regn da ...... Men er ingen tvil OM at det snør i hvert fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har vært relativt oppholds her i dag. Ikke at det gjør noe, ettersom jeg sitter innesperret på et kontor og jobber. Lurer på å bestille meg en pizza straks, ettersom jeg ikke gidder å gå på andre dagen uten noe særlig middag. Peperoni, ananas, mais og løk... Mistenker at det er en viktig ting jeg glemmer, forruten bernaise. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Pølse i brød eller noe annet idag? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Chilinøtter! Pølse i brød på pizzaen er kanskje litt overkill. Endret 6. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Chillinøtter på pizza ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg