Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol fant akuratt ut at Google har integrert kalkulator... eks. søk på 99999 * 50 eller 10 + 1

:p

Lulz, denne bruker jeg jo mer eller mindre daglig. Den er ganske grei, faktisk. Den, valutakalkulator "100usd in nok" og "define: x" brukes faktisk litt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

To ristede brødskiver med brunost og en kopp kaffe bare. Nå sitter jeg og gomler på en liten pose med peanøtter og har spist to små lefser :p

Lenke til kommentar

Lagde snaddermiddag i går. Ble ytrefilét, hjemmemekka båtpoteter, bernaisesaus og stekt løk, paprika og hvitløk. Beste med det hele var prisen. To voksne mannfolk spiste seg stappmett på totalt 70,-, og det var kjempesnadder :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Her blir det pølser visstnok :p

Pølse hørtes faktisk godt ut. Leeenge siden jeg har spist det. Enten i form av gryte, i brød eller med stappe ^^,

Lenke til kommentar
Har laget mat og venter på at madammen skal komme hjem.

Hva har du disket opp med i dag, da? :) Skal lage kjøttdeiggryte i dag, men må ta oppvasken først.

*Hilse på resten av forumfolket*

Pasta og vanlig tomatsaus. Har stått å småputtret i en time ca før jeg stekte kjøttet og hadde det i. Håper bare de kommer snart ellers blir pastaen ganske rimelig bedriten tør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...