Bonna86 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Står hun familien veldig nær? Ingen i familien kjenner henne, kun jeg. Hun står meg ikke "nær" sånn sett, men jeg har jobbet med henne og liker henne godt. Endret 6. oktober 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Lol fant akuratt ut at Google har integrert kalkulator... eks. søk på 99999 * 50 eller 10 + 1 Lulz, denne bruker jeg jo mer eller mindre daglig. Den er ganske grei, faktisk. Den, valutakalkulator "100usd in nok" og "define: x" brukes faktisk litt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Har laget mat og venter på at madammen skal komme hjem. Hva har du disket opp med i dag, da? Skal lage kjøttdeiggryte i dag, men må ta oppvasken først. *Hilse på resten av forumfolket* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hilse tilbake Jeg skal ha pasta greier idag. smaker digg, lett og lage <3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg skulle IKKE spist det eple... Flatulence problems! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Blir ikke middag i dag heller for min del. Sitter stuck på jobb til sent på kveld, så null anledning til det. =/ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Egil: Det hørtes ikke gøy ut. Forhåpentligvis fikk du i deg noe mat før du dro på jobb! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 To ristede brødskiver med brunost og en kopp kaffe bare. Nå sitter jeg og gomler på en liten pose med peanøtter og har spist to små lefser Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hilse tilbake Jeg skal ha pasta greier idag. smaker digg, lett og lage <3 Hadde pasta i går. Tenker det blir noe kjøtt i dag. Er først og fremst kjøtteter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Her blir det pølser visstnok Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Lagde snaddermiddag i går. Ble ytrefilét, hjemmemekka båtpoteter, bernaisesaus og stekt løk, paprika og hvitløk. Beste med det hele var prisen. To voksne mannfolk spiste seg stappmett på totalt 70,-, og det var kjempesnadder Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Lagde snaddermiddag i går. Ble ytrefilét, hjemmemekka båtpoteter, bernaisesaus og stekt løk, paprika og hvitløk. Beste med det hele var prisen. To voksne mannfolk spiste seg stappmett på totalt 70,-, og det var kjempesnadder Det hørtes godt ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Her blir det pølser visstnok Pølse hørtes faktisk godt ut. Leeenge siden jeg har spist det. Enten i form av gryte, i brød eller med stappe ^^, Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Tenk på at på ett år har vi skrevet ut 6460 sider her i DNFK, noe som tilsvarer ca 129200 innlegg på et år. Endret 6. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Tenk på at på et år har vi skrevet ut 6460 sider her i DNFK på et år, noe som tilsvarer ca 129200 innlegg på et år. ^^. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Dessuten skrives det "ett", da det er tallet vi snakker om. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Taha, skrev nogenlunde riktig først, men så leste jeg over setningen kjapt og endret igjen. Men det var visst feil Dessuten skrives det "ett", da det er tallet vi snakker om. Fint du sier ifra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Ett hus ble revet, men de rev visst bare ned et hvilken som helst hus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Ett hus ble revet, men de rev visst bare ned et hvilket som helst hus. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Har laget mat og venter på at madammen skal komme hjem. Hva har du disket opp med i dag, da? Skal lage kjøttdeiggryte i dag, men må ta oppvasken først. *Hilse på resten av forumfolket* Pasta og vanlig tomatsaus. Har stått å småputtret i en time ca før jeg stekte kjøttet og hadde det i. Håper bare de kommer snart ellers blir pastaen ganske rimelig bedriten tør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg