Come Closer Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva er godt å drikke ved siden av en røyk? Og nei, kaffe er ikke et alternativ. Kaviar funker for meg! Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hm. Jeg har: Melk, vann, juice, olivenolje, kaviar, soyasaus og syltetøy. -> smoothie. Jeg har doc m/ C-vitamin, doc u/ C-vitamin, ubetalte regninger m/ og u/ purringer, 1L eplejuice og en forkjølelse. Tips? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Kill yourself Neida ^^ Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er irritert. Bah! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er irritert. Bah! Du fikk iallefall 1337-posten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Aint we all... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Antar det, men når det dreier som om kreft, så er det liksom ikke den "daglige" irritasjonen vi alle kjenner en gang i blant. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Da er jeg i trondheim - værnes! Må vente til klokken fire, da åpnes gaten. What to do? Og det gikk fint å ha på mobiltelefonen! Jeg kom meg fram, å flyet styrtet ikke ;p Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Snø! Høres digg ut, men det kan vente til fredag, da har jeg fått på piggdekk. Regner her akkurat nå da. Kreft er noe jævelskap, har både venner og familie som har blitt rammet av det. Får håpe det går bra med personen du kjenner. Quakie: Stjørdal er ikke så veldig stort, men du kan jo gå en tur på Hell kjøpesenter eller noe. Endret 6. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Quakecry, hva hadde du ventet? At flyet styrtet pga. en mobil? Endret 6. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Kreft er noe jævelskap, har både venner og familie som har blitt rammet av det. Får håpe det går bra med personen du kjenner. Hun har dessverre fått dommen på seg, det skal mye til nå. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Står hun familien veldig nær? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Neh, selvfølgelig ikke. Synes at det i det store å hele er teit å måtte slå av telefonen - n0en som vet hvordan jeg kan komme på internet her på værnes uten å måtte betale kortidsabbonement ? Kan bare besøke avinor sin hjemmeside uten å betale. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Bruk dine IT-kunnskaper Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er problemet. Jeg veit ikke hvordan Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Du er jo på Diskusjon.no nå jo Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Med mobilen ja. Ikke pc-en. Og er den jeg prøver å få omgått sperren på. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Woha. Har ferie, ingen jobb, skriver jobbsøknader(hjelp?), nettop stått opp, gidder ikke gjøre skole. Whinewhine. Sap? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Regner som faen og jeg har ikke paraply? Help? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg