Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg gidder ikke slå av mobiltelefonen. Selvom de sa det på høytalerne What, dere kan jo styrte Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lol. Nå 'taxer' flyet på rullebana ;p Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har smagt? Agurk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har smagt? Agurk Mmmm...grønn brus Sikkert god den, ettersom at agurk er vann igrunn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg gidder ikke slå av mobiltelefonen. Selvom de sa det på høytalerne galskap Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Synd du ikke kjøpte dekkene av meg da Jeg har da faenmeg vinterdekk jeg skal jo hjem og hente de nå din rtard Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Blue Hawaii husker jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 haha akihabaranews faktisk. akihabara er en plass som er verdt å se da ^^ var moro der. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmm, jeg er sulten men har ikke lyst på mat... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmm, jeg er sulten men har ikke lyst på mat...Kjøp pistasjnøtter. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 I dag får jeg ny forsyning med Mtn Dew og Frank's Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmm, jeg er sulten men har ikke lyst på mat...Kjøp pistasjnøtter. Har ikke penger Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Nå skal jeg straks dra til et eller annet vikarbyrå i Ski. Irriterer meg så jævlig at jeg våkner sent altså. Grrrawr. Endret 6. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva er godt å drikke ved siden av en røyk? Og nei, kaffe er ikke et alternativ. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er hvertfall ikke noe du bør nevne for å "bryte isen". Da ødelegger du for deg selv, siden potensielle arbeidsgivere vil tenke "hmm, greier han ikke å komme seg på jobb? Da tar vi noen andre" Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva er godt å drikke ved siden av en røyk? Og nei, kaffe er ikke et alternativ. En urge pleier å være godt ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hm. Jeg har: Melk, vann, juice, olivenolje, kaviar, soyasaus og syltetøy. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er hvertfall ikke noe du bør nevne for å "bryte isen". Da ødelegger du for deg selv, siden potensielle arbeidsgivere vil tenke "hmm, greier han ikke å komme seg på jobb? Da tar vi noen andre" Pff. Neida, sier ikke slikt. "Beklager, litt sen idag, satte en sprøyte igår kveld, og da sov jeg litt for lenge idag lzm." Skal prøve et vikarbyrå jeg ikke har vært borti før. så håper jeg blir positivt overraska. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Uffa ...gleder meg til helga jeg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hm. Jeg har: Melk, vann, juice, olivenolje, kaviar, soyasaus og syltetøy. mos litt syltetøy, tilsett van, olivenolje og en liten tår soyasaus, it will taste like... shit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg