Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Får gjøre det litt artig da vet du,finne på noe som en vanligvis ikke gjør og finne et lite sideprosjekt som kan være artig som en kan ha på siden å underholde seg med Problemet ligger i å finne noe å holde på med som et sideprosjekt. Og det faktum at jeg ikke eier ork til å gjøre noe som helst, har blitt noe helt ekstremt slapp i det siste. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Jeg har noe fornuftig å si. Hvis det var fornuftig, hvorfor var det fornuftig? Og isåfall si noe fornuftig! Jeg skal prøve å si noe fornuftig nå. Endret 6. oktober 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Jeg har ingenting fornunftig å si. Da holder man som regel kjeft. Det er bedre å tie stille om at man er en idiot i stedet for å åpne kjeften og fjerne all tvil. edit: eller noe sånt Endret 6. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Jeg har ingenting fornunftig å si. Da holder man som regel kjeft. Det er bedre å tie stille om at man er en idiot i stedet for å åpne kjeften og fjerne all tvil. Det var ikke særlig fornuftig. edit: eller noe sånt <.< Endret 6. oktober 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Joooooobb. Trenger.... tomatsuppe.... med.... tabasco.... nå!!! I haz tomatsuppe på hylla, men ikke tabasco. spiser nudler atm:P Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Om nom nom nudleh!!!! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sitter på toget på vei til Trondheim. Noen som har noe forslag på å få tiden til å gå? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sitter på toget på vei til Trondheim. Noen som har noe forslag på å få tiden til å gå? Sove. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 tomt nå Lag mereh!!! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sove. Skulle ønske jeg klarte det. Lag mereh!!! Denne som gjelder for meg ass Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Da sitter jeg og venter på at flyet til tr.heim skal gå. Jeg kom meg tillogmed igjennom sikkerhetskontrollen! Endret 6. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da sitter jeg og venter på at flyet til tr.heim skal gå. Jeg kom meg tillogmed igjen sikkerhetskontrollen! Dro ikke du til Aalesund igår kveld? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nope ;p drar nå, må også vente et par timer i tr.heim! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ble vekket halv ni i dag av fire skrikende unger som hoppet oppå meg og ville spille Eye Toy, ganske koselig i grunn. Fikk bare en 4-5 timers søvn, men skit au. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jaja, det var godt med lunsj \o/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jaja, det var godt med lunsj \o/ Hadde kun råd til en wienerpølse helt uten smak Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Haha nopros! Men jeg må vente i et par timer i tr.heim! Og nei, jeg kaprer ikke flyet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Idag hadde jeg kjøttpudding og brødskiver gitt, samt en halvliter eplejuice. Mmm, deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg