Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Faen det er med dere og kakao ? Det er som narkotika, en blir avhengig.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Kurse ye. Advarsel til side: Den nye Tine "Ja!" yoghurten med jordbær smaker som veldig dårlig billigtyggis. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Faen det er med dere og kakao ? Sjokolade er godt. Varme er godt når det er kaldt. Varm sjokolade når du er kald. WIN! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hahaha, vi skal spille Singstar på skolen idag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 What has this world become!? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Grattis med dagen Flue! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Faen det er med dere og kakao ? Det er gratis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 morn *gjesp* jeg vil også ha gratis ting Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 bah, må begynne å legge meg tidligere.. Gidder ikke dra meg selv opp hver morgen, en time av kvelden før burde hindre det! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Ble ikke Singstar allikevel fordi n00bene på IT ikke greide å koble til Playstation2 til projectoren Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg skal tolke en sangtekst, denne sangteksten: Sven Korner var i aviså på mandag Stort bilde frå en gong han danste vals Ja, han tok livet av Victoria Kom heim og forklar til Christiania "Kom her, konstabel, her er tusen spenn eg har spart Så gje meg Korner og gje meg han snart" Sven Korner var i aviså på mandag Eg har hørt han har kjøpt en pekingneser Han var interessert i så mangt en ting Ja, alt frå Helvete til Tensing Men du gjorde det enkelt for oss Me tar siste stikk, for Sven, me har ditt fingeravtrykk Eg vett kva du har i vente Eg vett kva du har i vente Eg vett kva du går og håpe på, eg vett kva du har i vente Du har ei pipa du trur alle vil følga, men eg følger ikkje den pipå om det smalt Me spele poker med revolver, har ingen respekt for Fredrik Meltzer nå skal du dansa til pipå vår, til du blør Ja, du skal dansa ompa til du.. skal dansa ompa til du dør Men tenk Sven, kor godt det skal bli i Himmelen Eg håpe du folder hender før du går i seng For det kan bli varmt der nere Det kan bli varmt der nere Sven! Det kan bli jævli varmt der nere Du går ner enten du vil eller ei Det er me som skal visa deg vei Om du trur du kan stikka av, så tru om igjen for Gud er min far Eg vett kva du har i vente Eg vett kva du har i vente Eg vett kva du går og håpe på, eg vett kva du har i vente Du har ei pipa du trur alle vil følga, men eg følger ikkje den pipå om det smalt Me spele poker med revolver, har ingen respekt for Fredrik Meltzer nå skal du dansa til pipå vår, til du blør Ja, du skal dansa ompa til du.. skal dansa ompa til du dør Tenk Sven, kor godt det skal bli i Himmelen Tenk Sven, kor godt det skal bli i Himmelen Tenk Sven, kor godt det skal bli i Himmelen Tenk Sven, kor godt det skal bli i Himmelen Du har ei pipa du trur alle vil følga, men eg følger ikkje den pipå om det smalt Me spele poker med revolver, har ingen respekt for Fredrik Meltzer nå skal du dansa til pipå vår, til du blør Ja, du skal dansa ompa til du.. skal dansa ompa til du dør Hva er det å tolke? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg skal tolke en sangtekst, denne sangteksten: Sven Korner var i aviså på mandag Stort bilde frå en gong han danste vals Ja, han tok livet av Victoria Kom heim og forklar til Christiania "Kom her, konstabel, her er tusen spenn eg har spart Så gje meg Korner og gje meg han snart" Sven Korner var i aviså på mandag Eg har hørt han har kjøpt en pekingneser Han var interessert i så mangt en ting Ja, alt frå Helvete til Tensing Men du gjorde det enkelt for oss Me tar siste stikk, for Sven, me har ditt fingeravtrykk Eg vett kva du har i vente Eg vett kva du har i vente Eg vett kva du går og håpe på, eg vett kva du har i vente Du har ei pipa du trur alle vil følga, men eg følger ikkje den pipå om det smalt Me spele poker med revolver, har ingen respekt for Fredrik Meltzer nå skal du dansa til pipå vår, til du blør Ja, du skal dansa ompa til du.. skal dansa ompa til du dør Men tenk Sven, kor godt det skal bli i Himmelen Eg håpe du folder hender før du går i seng For det kan bli varmt der nere Det kan bli varmt der nere Sven! Det kan bli jævli varmt der nere Du går ner enten du vil eller ei Det er me som skal visa deg vei Om du trur du kan stikka av, så tru om igjen for Gud er min far Eg vett kva du har i vente Eg vett kva du har i vente Eg vett kva du går og håpe på, eg vett kva du har i vente Du har ei pipa du trur alle vil følga, men eg følger ikkje den pipå om det smalt Me spele poker med revolver, har ingen respekt for Fredrik Meltzer nå skal du dansa til pipå vår, til du blør Ja, du skal dansa ompa til du.. skal dansa ompa til du dør Tenk Sven, kor godt det skal bli i Himmelen Tenk Sven, kor godt det skal bli i Himmelen Tenk Sven, kor godt det skal bli i Himmelen Tenk Sven, kor godt det skal bli i Himmelen Du har ei pipa du trur alle vil følga, men eg følger ikkje den pipå om det smalt Me spele poker med revolver, har ingen respekt for Fredrik Meltzer nå skal du dansa til pipå vår, til du blør Ja, du skal dansa ompa til du.. skal dansa ompa til du dør Hva er det å tolke? Skriv det du mener teksten betyr vel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Våknet i dag og la meg littegranne nedpå senga til madammen var ferdig og mens jeg lå der og tenkte så fant jeg ut at jeg ikke hadde lyst til å stå opp, jeg kunne heller bare legge meg ned å sove for alltid, hadde ikke brydd meg om jeg aldri våknet noe mer heller..bare...sove... Men kaffe løser det meste <3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Jeg skal tolke en sangtekst, denne sangteksten: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Skriv det du mener teksten betyr vel Virker jo som en drapstrussel da Endret 6. oktober 2009 av samebror Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg skal tolke en sangtekst, denne sangteksten: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Skriv det du mener teksten betyr vel Virker jo som en drapstrussel da Problem solved, da tolket du den som det, vanskeligere var det ikke Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som vil bytte rygg med meg? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jojojjojjo. Min holder på å dø^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Snart må jeg traske i vei til nok ei forelesning. Føler at jeg begynner å bli syk igjen; tett nese, hoste og sår hals. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jojojjojjo. Min holder på å dø^^ Da er det nok lurt å komme seg ut og gå en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg