Nopros Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Men nå, nå går jeg og legger meg . Du også Nopros, ellers ringer jeg mordi og ber ho dra ut strømmen ! Morami sover selv, og jeg har skrudd av alle telefonene i huset Appropos saks. Sikkerheten på Bodø Lufthavn er en vits. Jeg fikk ta med meg en 10cm lang saks en gang. Den var for liten, men neste gang kom de til å ta den fra meg De synes vel du så så lite skummel ut da Endret 5. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Vell jeg legger meg hvertfall. god natt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tetris på mobilen nå Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Sånn går det når Muse blir bedt om å spille playback. Jeg ELSKER det! (For de som ikke skjønner. Trommisen spiller plutselig bass og synger. Vokalisten/gitaristen/synthmannen spiller plutselig trommer. Bassisten spiller plutselig gitar/synth.) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hahaha, det er så epic. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Appropos saks. Sikkerheten på Bodø Lufthavn er en vits. Jeg fikk ta med meg en 10cm lang saks en gang. Den var for liten, men neste gang kom de til å ta den fra meg Jeg tror det var på Bodø Lufthavn jeg, uten å vite det, smuglet med meg en riflete foldekniv med meg i sekken. Pappa sin sekk ble sjekket, så jeg tipper de tok feil sekk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 House MD, Season 6, Episode 2, Epic Fail Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Gårsdagens Entourage-episode var jammen noe av det beste jeg har sett. Utrolig Skal få sett Dexter, The Cleveland Show og The Simpsons i morra. Har ikke hatt tid i dag, da fysikkprøva i morra har krevd sitt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jobber meg gjennom The Sopranos (igjen) og House MD for tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Ser frem til Top Gear S14 i midten av November. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Gahh, trøtt.. Dusj neste.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Gahh, trøtt.. Dusj neste.. *danse med* Opp og stå, småbarn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Gahh, trøtt.. Dusj neste.. *danse med* Opp og stå, småbarn! *danse* Jeg er for trøtt i dag, og føler meg helt jævlig.. Jaja, jeg må på jobb.. *ete frokost* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Holdt på å sovne på båten, men en sykkeltur til kontoret vekte meg ganske godt. Deiilig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er fryktelig kaldt i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Kaldt? Var rimelig kjølig når jeg sykla, men gjorde seg godt med en kopp kakao når jeg kom til kontoret. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Kaldt ja! 2.6 grader her Morn BTW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Kaldt? Var rimelig kjølig når jeg sykla, men gjorde seg godt med en kopp kakao når jeg kom til kontoret. Kakao ja, de sier du noe! *løpe ned på personalrommet og hente seg* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Faen det er med dere og kakao ? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Ryggproblemer er noe h.e.r.k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg