Demonfudge Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har et problem med at jeg blir veldig fort sjalu... Hva skal jeg gjøre? Snakke med typen din? Er greit å begynne der. - - - Akkurat tatt en jævlig varm dusj, så ta en sigg ute rett etter det. Faen meg deilig. -5C her nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det lov å ta med laptoppen ombord på flyet? Skal ha med pc-sekken, vil være noen ledninger og spill i den. Vil ikke at vaktene skal gå bananas! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det lov å ta med laptoppen ombord på flyet? Skal ha med pc-sekken, vil være noen ledninger og spill i den. Vil ikke at vaktene skal gå bananas! Er lov det, så lenge du tar den gjennom sikkerhetssjekken Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tviler, signalene kan forstyrre flyet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Du får sikkert ta den med, men ikke bruke den ombord på flyet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Pjuh, da tror de vell ikke at pc-en er en bombe eller noe? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror du kan bruke den etter at "fest setebelte" lysene er slått av. Var hvertfall slik sist jeg flydde, og det var i fjor. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, det vet jeg også. Men jeg lurer på om jeg kan ta en sekk med PC, ledninger, spill gjennom sikkerhetskontrollen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 bare å ta ut laptoppen av sekken så funker det. har aldri giddi å tatt ut psp eller ds og de har ikke sagt noe på det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg bruker laptopen hver gang jeg flyr, aldri noe problem. Glemmer stort sett hver gang å skru av wifi / bluetooth / GPS / WWAN også, ikke styrtet enda Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Bra det! Så jeg legger bare sekken på security-tingen å alt går fint? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Du må ta ut laptopen og legge den i en egen "kurv." De i trondheim kikket rart på meg når jeg skulle gjennom med to laptoper, tilhørende ladere og krimskrams, skjermkabler, overganger og det meste - samt en saks. EDIT: Og en halv sjokolade. Endret 5. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 De skal scanne laptopen for seg selv, er god plass til sprengstoff inni en slik, når man ser hvor vanvittig små bomber kan være. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Du må ta ut laptopen og legge den i en egen "kurv." De i trondheim kikket rart på meg når jeg skulle gjennom med to laptoper, tilhørende ladere og krimskrams, skjermkabler, overganger og det meste - samt en saks. EDIT: Og en halv sjokolade. Aha, da vet jeg det! Da tar jeg bare ut pc-en. Og slenger sekken på, det er ikke noe mer? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hmm.. Av med skoa, ut med beltet, inn med magen og rett i ryggen? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Fluesopp har bursdag! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Som sagt i hardwarekaféen, grattis med dagen JG Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Så sant så sant Men nå, nå går jeg og legger meg . Du også Nopros, ellers ringer jeg mordi og ber ho dra ut strømmen ! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Grattis JG. Og det jeg mente var om jeg må ta ut laderen, datamusa, og headsettet? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Du må ta ut laptopen og legge den i en egen "kurv." De i trondheim kikket rart på meg når jeg skulle gjennom med to laptoper, tilhørende ladere og krimskrams, skjermkabler, overganger og det meste - samt en saks. EDIT: Og en halv sjokolade. Appropos saks. Sikkerheten på Bodø Lufthavn er en vits. Jeg fikk ta med meg en 10cm lang saks en gang. Den var for liten, men neste gang kom de til å ta den fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg