Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Anfall: Om jeg ikke vil være med på peiskos med pisk? Jo da. Selvsagt. I'll bring the toys.

Nice! We'll be waiting!

Jeg har et problem med at jeg blir veldig fort sjalu... Hva skal jeg gjøre?

Håper ikke du er seriøs nå, i så fall er dnfk det siste stedet jeg ville spurt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Samliv og relasjoner gir nok bedre svar.

Sliter med det samme etter at jeg busta eksen min med en annen.

Ble 60 dager på costa del gitter + 17000 i voldsoffer erstatning.

Det var sikkert verdt det :p

Lenke til kommentar
Sliter med det samme etter at jeg busta eksen min med en annen.

Ble 60 dager på costa del gitter + 17000 i voldsoffer erstatning.

Har aldri mistet besinnelsen så mye som den gang.

Man må bare prøve å stole på den man er sammen med. Er ingen andre råd enn det

Stoler på han, men blir sjalu hele tiden. Blir sjalu når han har det gøy med venner, og når jeg ikke får være med han fordi han skal være med noen andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

dnfk er et skummelt sted, ja, men noen ganger har folk gode råd. Selv om gode råd er dyre.

Skal jeg gi deg et godt råd fra DNFK:

DNFK er feil sted å spørre om slikt, på grunn av at en ender opp med masse idiotiske svar..

Prøv samliv og relasjoner som Anfall nevnte, tror du vil få mer hjelp der.

Lenke til kommentar

dnfk er et skummelt sted, ja, men noen ganger har folk gode råd. Selv om gode råd er dyre.

Skal jeg gi deg et godt råd fra DNFK:

DNFK er feil sted å spørre om slikt, på grunn av at en ender opp med masse idiotiske svar..

Prøv samliv og relasjoner som Anfall nevnte, tror du vil få mer hjelp der.

Word. Jeg skulle akkurat til å foreslå trøstespising. :D

Edit: Du kan alltids begynne å studere, da har du muligheten til å få mye bra venner.

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar

Kanin33: Slet noe jævlig med det der i flere år. Faktisk såpass mye at det ødela det daværende forholdet til en viss grad. Nå har jeg blitt bedre, og prøver å unngå å tenke på det så mye. Har dog ikke noen gode råd. Jeg har bare lært å håndtere det med tida. :| Kanskje det er noe som skjer etter at man har vært med noen i flere år?

Lenke til kommentar
Kanin33: Slet noe jævlig med det der i flere år. Faktisk såpass mye at det ødela det daværende forholdet til en viss grad. Nå har jeg blitt bedre, og prøver å unngå å tenke på det så mye. Har dog ikke noen gode råd. Jeg har bare lært å håndtere det med tida. :| Kanskje det er noe som skjer etter at man har vært med noen i flere år?

Har bare vært sammen i 7-8 måneder, men er første forholdet mitt og er veldig glad i han. Er nok på grunn av at jeg er redd for at han plutselig skal finne seg en annen, eller synes at jeg er uinteressant. Selv om jeg tviler på at det kommer til å skje i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

Har bare vært sammen i 7-8 måneder, men er første forholdet mitt og er veldig glad i han. Er nok på grunn av at jeg er redd for at han plutselig skal finne seg en annen, eller synes at jeg er uinteressant. Selv om jeg tviler på at det kommer til å skje i nærmeste fremtid.

Skjønner deg meget godt. Det er noe spesielt med det første forholdet man er i. Det blir på en måte så hellig, og man er livredd for at man skal miste den personen man elsker mest her i verden. Som oftest er frykten ubegrunnet. Har du fortalt han hvordan du har det? Som du sikkert vet, så hjelper det å ofte å prate om slike ting. Sjalusien burde, ideellt, forsvinne eller minske når begge partene er inneforstått med situasjonen, og kan stole 100 % på hverandre. :) Det ordner seg nok, skal du se.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...