CorporalClegg Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Syreskader resulterer ikke i hull, men du tærer bort hele tanna tilslutt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 wow... nettopp sett Dear Zachary - A Letter To A Son About His Father. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 wow...nettopp sett Dear Zachary - A Letter To A Son About His Father. Var det pga min anbefaling eller? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 det var det ja, og den var utrolig bra Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Veldig trist film. Vi lever i en føkka verden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fean det er gøy å være slapp i kjeften Vært hos tannlegen ? Jupp. lappa igjen den siste lille feilen min. Jeg er 100% feilfri i kjeften Er ikke garantert å vare. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Veldig trist film. Vi lever i en føkka verden. Tenk over dette At Shirley drepte seg selv og Zachary er ikke det veste som kunne skje. Hvis hun hadde beholdt foreldreretten ville det vært helt forjævlig for Zack å se filmen. Tenk å få vite at sin egen mor er en psykopat som drepte faren. Men det som skjedde er jo selvfølgelig tragisk, og jeg er faktisk imponert over farfarens styrke. Jeg hadde forstått ham, og ikke ganget ham for det, hvis han hadde drept Shirley selv Hjerteskjærende Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er bedre for Zach å vokse opp enn å dø uansett - da har han muligheter. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kommer an på. Kanskje han ble spart årtier med lidelse? Men igjen, Shirleys sønn sa jo at hun var en "loving, caring mother" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fean det er gøy å være slapp i kjeften Vært hos tannlegen ? Jupp. lappa igjen den siste lille feilen min. Jeg er 100% feilfri i kjeften Er ikke garantert å vare. For now! Er godt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Idag blir det elgkjøtt med crème fraiche og tomatpuré til middag. Med poteter. t00t. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kommer an på. Kanskje han ble spart årtier med lidelse? Men igjen, Shirleys sønn sa jo at hun var en "loving, caring mother" Tanken at hun er en kjærlig mor blir vel ganske knekt av det faktum at hun drepte faren hans uansett. Han ville nok ikke bodd hos henne når han ble eldre. Jeg hadde flytta til besteforeldrene i alle fall. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Syreskader resulterer ikke i hull, men du tærer bort hele tanna tilslutt Spurte spesifikt om det. Fikk et "Drikker du brus? Oo" til svar. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Akkurat bestillt danskebåt tur neste tirsdag:) 3 billetter til 260kr, Billig. Tjente 1200 på børsen i dag å. Bare velstand. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Satset på Telehor nå, Big tony? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Da har man vært i butikken, og siden det er veldig vindstille i dag var det herlig å gå ut en tur Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fean det er gøy å være slapp i kjeften Vært hos tannlegen ? Jupp. lappa igjen den siste lille feilen min. Jeg er 100% feilfri i kjeften Er ikke garantert å vare. For now! Er godt Sikkert. Neste gang jeg skal til tannlegen er planen å sette inn sølvtenner. Idag blir det elgkjøtt med crème fraiche og tomatpuré til middag. Med poteter. t00t. Pasta her. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Menneskeheten har transplantert hjerter, nyrer og sendt folk og fe ut i verdensrommet, og nå nylig ... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den der ble posta på forrige side eller no. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den der ble posta på forrige side eller no. DAMN IT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg