Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hakke det, sjø. Edit: Er det router eller switch jeg trenger? Du kan bruke en switch Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ok. Problemstilling: Jeg har en stasjonær som kjører på kablet nettverk og en laptop som ideelt sett burde gå på trådløst. Bygget her har ingen usikra nett i nærheten som er kraftige nok, og jeg gidder ikke skifte mellom stasjonær og bærbar hver gang jeg vil ha nett på den ene eller den andre. Hva gjør jeg? Dersom du har trådløst nettverkskort i den stasjonære kan du dele internett-tilkoblingen via en AD-Hoc løsning.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hakke det, sjø. Edit: Er det router eller switch jeg trenger? Du kan bruke en switch Han kunne vel brukt en transformer 1.2 pw også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du kan bruke en switch Mange svar her jo. Trådløs switch, det finnes, sant? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har RLE... Ungdomskolen? Lol? Bridge de to pc-ene?Må isåfall ha 2 nettverks-porter på NIC sitt på den stasjonære for å gjøre det. Hakke det, sjø. Edit: Er det router eller switch jeg trenger? Spørs hvordan linjen kommer inn i huset ditt. Men siden det tydeligvis fungere ganske greit uten noe pes og styr så kan du gå for en switch. Jeg ville ha valgt en router fordi en vil ha kontroll og mulighet for firewall... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har nettverksport i veggen som nok er koblet til en eller annen sentral, jeg vet ærlig talt ikke. Bor i "studentblokk" hvor nettlinja er delt på hele bygget. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 samma som jeg har det. sjøl har vi fått tildelt ip og det som er som vi bruker fast, men du kan jo spørre de om du kan få en til om du har den ordninga som jeg har. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fean det er gøy å være slapp i kjeften Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fean det er gøy å være slapp i kjeften Vært hos tannlegen ? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har RLE... Ungdomskolen? Lol? 3. vgs studiespesaliserende? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ok. Problemstilling: Jeg har en stasjonær som kjører på kablet nettverk og en laptop som ideelt sett burde gå på trådløst. Bygget her har ingen usikra nett i nærheten som er kraftige nok, og jeg gidder ikke skifte mellom stasjonær og bærbar hver gang jeg vil ha nett på den ene eller den andre. Hva gjør jeg? Kjøper en ruter, setter kabelen du har i stasjonære inn i DSL porten på ruteren, og tada! Da kan du koble den stasjonære på kabel gjennom ruteren og laptopen på trådløs, eller begge på kabel/trådløs Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fean det er gøy å være slapp i kjeften Vært hos tannlegen ? Jupp. lappa igjen den siste lille feilen min. Jeg er 100% feilfri i kjeften Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 On the bus: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=573058 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Så det der jeg og. Litt ekkelt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Joooleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnneeeeeeeee!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Eneste låta jeg liker av Dolly Parton faktisk. edit: som jeg har hørt fram til nå i alle fall.. Endret 5. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Vøørkin najn tu fajv VATT A VEJ TU MEJK A LIVIIN Endret 5. oktober 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hadde som nevnt tannlegetime klokken 10:00 i dag. Null hull, FUCK YEAH! *fortsette å drikke brus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg