Sidious Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Morgen. Nok en natt med dårlig søvn. Begynner å bli lei dette her. :\ Jævla skolestress. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Sitter med jakke og skjerf, men fryser. Vil hjem. Aww, *gi Kanin kakao* Tusen takk! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 nå fikk jeg også lyst på kakao :o Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Norsklæreren er så sløv, timen begynte for 20 min siden, har er ikke her ennå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Går ikke du IKT a? trodde virkelig at læreren din burde klare å fikse det. evt en elev i klassen Joda. Men den ene læreren oppfører seg litt lettere tilbakestående. Fikk nå fiksa det da, når han lot elevene slippe til. Ugh. Jeg er trøtt. Og det er vondt. Også lurer jeg på om jeg begynner å bli sjuk. Litt feber. Også har jeg glemt headset i dag. Hurra. Dåååårlig humøøøøør. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 nå fikk jeg også lyst på kakao :o Hadde bare til meg og kanin Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Begynner å bli sår i halsen igjen. Snodige saker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 yay lunsj/dugurd tid tida flyr innimellom. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er helt fisk. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Gratulerer Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er helt fisk. Trodde du var kanin jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er på sykdommens vei igjen. Men nok en gang blir det vel slik at jeg blir smådårlig i 14-dagers tid aka akkurat frisk nok til å være på jobb, men ikke syk nok til å bli hjemme og bli frisk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg skal snart til tannlegen unt fixe mein tanngarte jah Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Fixen deine tanngarten er viktich. Er ikke så vondt heller, bare eine kleine sprøyten så sitter man bare der og venter på å bli ferdig uten å kjenne noe som helst. Og er glad når det er ferdig og man kan tygge mat normalt igjen. Har vært 4 ganger siden juli. Har enda et par ganger igjen før vi er ferdig. Ikke gå i 15 år uten å dra til tannlegen, kidz. Jeg er evig takknemlig til tannlegen min, før hadde jeg 2 vonde tenner som blødde så jeg ikke kunne spise med halve kjeften og måtte passe på hvor maten havna på andre sida også. Nå trenger jeg ikke tenke på sånt lengre. Kan pusse hele kjeften og uten å få vondt eller blø. Endret 5. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Eine kleine timen igjen, så der das rett heimen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tannlegen er viktich! Zkal mekke eine hull in meine tann. Bare littegranne hull på deine emalje ja Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Aldri hatt eine hull ich. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jeg spiser sånne jyplinger som deg til forkost, Mikkel. Sånne som deg også, Kanin. Endret 5. oktober 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Aldri hatt hull eller ikke vært hos tannlegen på 5 år? Jeg hadde visst 3-4 "veldig dype hull" uten å vite om dem engang. Merka ingenting når hun pirket i dem. Men tettes måtte de okkesom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg