Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går ikke du IKT a? trodde virkelig at læreren din burde klare å fikse det. evt en elev i klassen

Joda. Men den ene læreren oppfører seg litt lettere tilbakestående. Fikk nå fiksa det da, når han lot elevene slippe til.

 

 

Ugh. Jeg er trøtt. Og det er vondt. Også lurer jeg på om jeg begynner å bli sjuk. Litt feber. Også har jeg glemt headset i dag. Hurra. Dåååårlig humøøøøør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg er på sykdommens vei igjen. Men nok en gang blir det vel slik at jeg blir smådårlig i 14-dagers tid aka akkurat frisk nok til å være på jobb, men ikke syk nok til å bli hjemme og bli frisk.

Lenke til kommentar

Fixen deine tanngarten er viktich. Er ikke så vondt heller, bare eine kleine sprøyten så sitter man bare der og venter på å bli ferdig uten å kjenne noe som helst. Og er glad når det er ferdig og man kan tygge mat normalt igjen.

 

Har vært 4 ganger siden juli. Har enda et par ganger igjen før vi er ferdig.

Ikke gå i 15 år uten å dra til tannlegen, kidz.

 

Jeg er evig takknemlig til tannlegen min, før hadde jeg 2 vonde tenner som blødde så jeg ikke kunne spise med halve kjeften og måtte passe på hvor maten havna på andre sida også. Nå trenger jeg ikke tenke på sånt lengre. Kan pusse hele kjeften og uten å få vondt eller blø.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...