Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vi har ikke nett her i det hele tatt. Jævla piss. Ene læreren har rota innpå serverrommet og andre læreren har ikke kompetanse til å fikse det. Hurra. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er sulten, har ikke penger noen som har tips? skal begynne å lage middag kl 16. tror det blir det eneste måltidet mitt idag :S HAHA! sånn går det når du bruker 13K på hjul og resten på alkohol. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Går ikke du IKT a? trodde virkelig at læreren din burde klare å fikse det. evt en elev i klassen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er sulten, har ikke penger noen som har tips? skal begynne å lage middag kl 16. tror det blir det eneste måltidet mitt idag :S HAHA! sånn går det når du bruker 13K på hjul og resten på alkohol. Hold kjeft Mikkel! har ei brennevins flaske da, men tviler på at jeg blir så mett av den og tror ikke jeg vil fungere så godt på jobb. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 har du ikkeno knekkebrød en gang som litt backup? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er sulten, har ikke penger noen som har tips? skal begynne å lage middag kl 16. tror det blir det eneste måltidet mitt idag :S HAHA! sånn går det når du bruker 13K på hjul og resten på alkohol. Hold kjeft Mikkel! har ei brennevins flaske da, men tviler på at jeg blir så mett av den og tror ikke jeg vil fungere så godt på jobb. Du har ikke cash, jeg har ytterst lite. Lever på first price tomatsuppe xD Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hmm, har mat i fryseren, men er ganske avhengig av mat serru. så å spise 1 gang om dagen er hardt:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hehe samma her. spiser som regel 4 ganger om dagen. frokost, lunsj, middag og noe etter det igjen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vanskelig å vende fra seg internat tilværelsen jeg har bodd med i over 1 år. ferdig mat 4 ganger om dagen spis så mye du vil Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg lærer meg til å spise lite ^^ Kan gå flere dager uten å føle noe særlig forskjell Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vanskelig å vende fra seg internat tilværelsen jeg har bodd med i over 1 år. ferdig mat 4 ganger om dagen spis så mye du vil hehe hadde akkurat det samma når jeg gikk på folkehøyskole i fjor/år men nå er det skoletid. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 yay tilbake til skolebenken Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Deilig <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, virkelig flott med et tomt bilde. YouTube er sperra Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er kaldt i klasserommet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Det er kaldt i klasserommet. Hos deg også =O jeg sitter med foret Bergans og fryser som faen. Endret 5. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sitter med jakke og skjerf, men fryser. Vil hjem. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sitter med jakke og skjerf, men fryser. Vil hjem. Aww, *gi Kanin kakao* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg