Arinomi Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ida: Vi får se. Jeg klarer ikke planlegge så langt fram i tid. Jeg er så glad for at jeg aldri må stå tidlig opp Nattearbeid er så win! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet om de fortsatt selger Pepsi Twist ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Yay, jeg klarte å komme meg opp i dag, det hadde jeg aldri trodd.Spesielt ikke med tanke på at jeg sovnet i 2-3 tiden i natt.. Yay! *danse med* Ida: Vi får se. Jeg klarer ikke planlegge så langt fram i tid. Jooo. Join, join, join! Noen som vet om de fortsatt selger Pepsi Twist ? Oh. Den var jo faktisk ganske chill. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Veit, våknet klokken 5 med et jævelig sug på pepsi twist. Har ikke drukket det på mange år. Alternativet er å løpe ned på butikken og kjøpe pepsi pluss lime. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Yay, jeg klarte å komme meg opp i dag, det hadde jeg aldri trodd.Spesielt ikke med tanke på at jeg sovnet i 2-3 tiden i natt.. Yay! *danse med* *danse med* Oh well, på tide å finne seg noen rene filler og slikt. Tror ikke det å komme på jobb med bare et håndkle rundt seg vil bli så alt for godt mottatt.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 *danse med* Oh well, på tide å finne seg noen rene filler og slikt. Tror ikke det å komme på jobb med bare et håndkle rundt seg vil bli så alt for godt mottatt.. Ikke vondt i armen lenger? :---D Woo, jo! Prøv! Og film reaksjonene :---D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) *danse med* Oh well, på tide å finne seg noen rene filler og slikt. Tror ikke det å komme på jobb med bare et håndkle rundt seg vil bli så alt for godt mottatt.. Ikke vondt i armen lenger? :---D Woo, jo! Prøv! Og film reaksjonene :---D Armen har blitt bedre, ihvertfall foreløpig. Men smertene kommer nok tilbake så fort jeg setter meg ned forran maskinen over lengre tid. Men fant noen enkle øvelser som hjelper litt, så gjør et forsøk på det.. Det å dra på jobb med bare et håndkle på står jeg pent over. Jobber jo på en skole, tror jeg hadde skremt vannet ut av nok av elever hadde de sett meg kun iført håndkle.. Og, det hadde nok vært grusomt kaldt.. Endret 5. oktober 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Okei, da. Jeg kan gå med på at det kanskje hadde blitt litt kaldt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Okei, da. Jeg kan gå med på at det kanskje hadde blitt litt kaldt. Tro meg, jeg hadde nok skremt vettet av deg også. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Slumre en time ftw?. Funker fett. Bortsett fra at jeg må droppe å dusje... Gym første time uansett så ikke store saken. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Okei, da. Jeg kan gå med på at det kanskje hadde blitt litt kaldt. Tro meg, jeg hadde nok skremt vettet av deg også. Pft! Jeg har brukt for mye tid på nett til å bli skremt av en kar ikledd kun håndkle. Selvfølgelig var toget forsinka, og jeg er nå dritkald på henda. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 morn *gjesp* hater mandags morgen fordi jeg aldri klarer å sove før det er seint Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 God morgen! "When Chuck Norris’s wife burned the turkey one Thanksgiving, Chuck said, “Don’t worry about it honey,‿ and went into his backyard. He came back five minutes later with a live turkey, ate it whole, and when he threw it up a few seconds later it was fu...lly cooked and came with cranberry sauce. When his wife asked him how he had done it, he gave her a roundhouse kick to the face and said, “Never question Chuck Norris" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 God dag ja... jeg er trøtt. Sovna ikke før klokka ett i natt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ikke jeg heller, hodet mitt fungerer ikke bra når jeg skal på jobb, har jeg fri går det helt fint med 3-5 timer søvn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 jeg våkna opp med trua på at jeg kunne sove noen timer til jeg... 10 minutter etterpå hørte jeg alarmen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er sulten, har ikke penger noen som har tips? skal begynne å lage middag kl 16. tror det blir det eneste måltidet mitt idag :S Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror jeg er alene om å ha internett i klassen GOD MORGEN Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 jeg våkna opp med trua på at jeg kunne sove noen timer til jeg... 10 minutter etterpå hørte jeg alarmen Det der er det værste som finns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg