Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Stakar liten! har flere ganger byttet kanpanje når jeg havner der... stavanger folk er elsk b-real: Den filmen er jo genial. Liker spesielt den veldig realistiske scena med bilen som tar en sidelengs flipp og slår av *spoil spoil* som sitter under. Genialt kjempetøft og se på, men hvor stor er sjansen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 b-real: Den filmen er jo genial. Liker spesielt den veldig realistiske scena med bilen som tar en sidelengs flipp og slår av *spoil spoil* som sitter under. Genialt Takk for den da! *daske med en rusten stålvaier* Burde nok gå greit. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sa han til deg at han hadde tatt den med hjem, og at den hadde det bra og slikt? *se smått sjokkert ut*Balltre, om jeg er i nærheten, så skal jeg skaffe megballtre. Skremme ham litt. ^^ Jepp, det gjorde han. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 The Transporter som jeg vil kalle filmen er megabra! Både en og to! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Fordomsfull, smurfen? x) Nei, bare "godt" oppdratt ^^ Endret 30. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 b-real: Den filmen er jo genial. Liker spesielt den veldig realistiske scena med bilen som tar en sidelengs flipp og slår av *spoil spoil* som sitter under. Genialt haha, jah...det var vel strengt tatt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt søkt, but I can digg it ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 rare folk... en mann som iherdig prøvde og overbevise meg om at han ikke har mobil... selv om jeg hadde ringt han på den... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 rare folk... en mann som iherdig prøvde og overbevise meg om at han ikke har mobil... selv om jeg hadde ringt han på den... Tar du hintet da eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 rare folk... en mann som iherdig prøvde og overbevise meg om at han ikke har mobil... selv om jeg hadde ringt han på den... Trengte ikke å være hans mobil..kunne være kona si eller.no Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Trengte ikke å være hans mobil..kunne være kona si eller.no så vidt jeg kunne se, så var den registrert i hans navn og slikt, så ville vært veldig rart i såfall... Arinomi: nei.. igrunnen ikke jeg liker igrunnen bare og diskutere jeg Endret 30. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hva syns dere gjør ei side jævligst mulig å se på? Fargekombinasjoner, fonter etc. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det du skrev pluss uoveriktelig. Oh, gif bilder er som regel fail de også. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hva syns dere gjør ei side jævligst mulig å se på?Fargekombinasjoner, fonter etc. gif-animasjoner som bakgrunn Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jepp, det gjorde han. To balltre, altså. ^^ Smurfen: Prøv knallgul bakgrunn med spygrønn skrift, helst knallrosa overskrifter. =D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvor er forresten den der tråden meg masse gif bilder? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 He he, slike flotte blinkende stjerner og dokker og faenskap? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja sånne ja. Er mange sånne på nettby. Spesielt når folk finner ut at de skal pynte nettbysiden sin til jul.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 så vidt jeg kunne se, så var den registrert i hans navn og slikt, så ville vært veldig rart i såfall... Helt normalt mann det. Hvor er forresten den der tråden meg masse gif bilder? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=363441 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 så vidt jeg kunne se, så var den registrert i hans navn og slikt, så ville vært veldig rart i såfall... Helt normalt mann det. han innrømmet det til slutt da... så jeg vant han kjøpte foresten abb av meg til slutt også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) http://test.sjurvaage.com/test.htm Velg sidestil: Jävligt Jeg føler dette begynner å ligne på noe Endret 30. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg