fargoth Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Du virker som en utrolig smart kar egentlig.Du gir inntrykk av å være ganske så smart selv. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?act=Stats I WIN TEH FORUMZ! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?act=Stats I WIN TEH FORUMZ! I almost did Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 I WIN TEH FORUMZ! Wow. Er det virkelig så bra å ligge blant toppen på den lista der? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er vel ikke det Derfor skal jeg ikke gjøre vondt værre, men heller gå å legge meg... God natt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ser det er folk på den lista jeg aldri har sett i "vår" del noengang. RagnaI? Hmm. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Men men, da var det natt i skogen. Og jeg forlater forumet for nok et halvår håper jeg. Shallabais. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Og jeg forlater forumet for nok et halvår håper jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Han skrev nå i hvert fall at han håpet, da. HW-rekka igjen neste år, LueDotten? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Japp. Definitivt! Det var så kooos i fjor. Og ja, han skrev han håpet. Men, jeg tror han ikke. Han/vi vet jo at det ikke skjer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Japp. Definitivt! Det var så kooos i fjor. Og ja, han skrev han håpet. Men, jeg tror han ikke. Han/vi vet jo at det ikke skjer. Ja, var det. Tenkte jeg sku prøve være litt mer sosial neste år Joda, men han falt i hvert fall ikke helt ned i den fellen som mange andre før han har gjort (igjen). Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Døh. Det er et nerdeparty! Man er ikke der for å sosialisere seg. Men på enn annen side, ja til mer sosialisering! Var så mange koslige folk der i fjor! Noen bør snart starte planleggingen av rekka. Om det ikke er igang? Har strengt tatt ikke sjekka. Endret 4. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Tråden er oppe og går, påmeldinga har begynt og det er til og med ei gruppe på Facebook i år. Så planlegginga har vel begynt, ja. Joda, men det er jo greit å bli kjent med noen nye mennesker når man først sitter på ei rekke med så mange tøffe mennesker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er jo faktisk ikke umulig at jeg og havner på rekka i år, sammen med folka mine Men Ida (og Eivind!), da vil jeg sitte veldig nærme dere. Minstekrav. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Er jo faktisk ikke umulig at jeg og havner på rekka i år, sammen med folka mine Men Ida (og Eivind!), da vil jeg sitte veldig nærme dere. Minstekrav. Dere kan sitte sina meg. Jeg blir alltid plassert på enden av Eivind og Iceman-greia Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 What is this talk of rekka? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Neimen, Odin! Lenge siden jeg har sett deg i disse hjørner av forumet. Og det er snakk om HW-rekka på TG10, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hmm, får se om jeg joiner den eller ikke Men TG, det skal jeg på Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Join. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Yay, jeg klarte å komme meg opp i dag, det hadde jeg aldri trodd. Spesielt ikke med tanke på at jeg sovnet i 2-3 tiden i natt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg