Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Tvilsomt. Jeg tror ikke et sekund på at du har vært innom enhver butikk/kiosk i Oslo som selger snus. Og er du ikke atten ennå, er de ikke strenge. De er bare litt mindre slappe. Endret 4. oktober 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 IN FLAMES I DESEMBER SPEKTRUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Neh, tenker jeg legger meg. Jobb i morgen. Snakkes forumtøser! Endret 4. oktober 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Tvilsomt. Jeg tror ikke et sekund på at du har vært innom enhver butikk/kiosk i Oslo som selger snus. Og er du ikke atten ennå, er de ikke strenge. De er bare litt mindre slappe. Har jeg sagt at jeg har vært innom HVER kiosk/butikk da? Jeg sa at Narvesen på City var den av DE butikkene jeg har vært innom som jeg ikke har fått kjøpt i. Her snakker vi om et par i skippergata og den matbutikken nederst i Steen og strom. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ånei, stakkars deg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Vi er ganske flinke på å spørre om leg. Hender vi har noen "ææhh har glemt hjemme.." Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Fargoth: Du ble irettesatt av en (breial) fjortenåring, hvordan føles det?Det at du søker min påskjønnelse gir meg en god og varm følelse av personlig tilfredsstillelse. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Fint det Fargoth Du virker som en utrolig smart kar egentlig. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Aaaaahh Surrorogates reklamen på Spotify er sååå irreterende. Jeg gidder bare ikke å shelle ut 10$ pr mnd. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Vi er ganske flinke på å spørre om leg. Hender vi har noen "ææhh har glemt hjemme.." Tatt noen som har med fake da ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Vi er ganske flinke på å spørre om leg. Hender vi har noen "ææhh har glemt hjemme.." Tatt noen som har med fake da ? Gidder virkelig kids å lage fake leg for å få kjøpt røyk eller snus? Uansett hadde jeg nok greid å spotte en organdonør kalt McLovin. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Haha, sto i kø på Bunnpris her om dagen, og forran meg sto en liten pjokk (+/- 13 år, 1,50-60 noe høy) og skulle kjøpe røyk. Kassedama spør såklart om leg, og ungen svarer; "Øhhh, jo.. nei.. øh. Jeg har glemt den i bilen! " Endret 4. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 De lager vel ikke, men det er en del som bruker andres leg. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 "Øhhh, jo.. nei.. øh. Jeg har glemt den i bilen! " Hvordan skulle han betale?Bankkort er jo leg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kontant. Han var antakeligvis ikke gammel nok til å ha bankkort Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Selv jeg i en alder av 31 år ble spurt om leg for litt siden når jeg kjøpte øl. Mulig dama var veldig fersk. Hun ble litt satt ut når hun så 1977 på visa-kortet Hun ble kjempeflau, fikk masse unnskyldninger, jeg fikk ta det som et kompliment og sånt. Jeg bare lo. Endret 4. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg spurte ei som var født i 72 en gang. :---D Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Haha, betyr at du holder deg godt Bytex :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg fikk kjeft av en dame fordi jeg spurte om leg. Hun trodde jeg prøvde å fornærme hun. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Var ei knøttliten asiaterdame på 140 cm ca, med solbriller og caps og ganske mye jål. Tippa på at hu var 13-14 år, viste seg at hu var 28 da jeg fikk se leg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg