Programvare Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg jobber fortsatt der, men gud så lei jeg er. Larver under pølsedisken, folk som nekter å snakke hverken engelsk eller norsk. Nekter alt jeg sier og skjeller meg ut fordi det er noe galt med deres kort ... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Larver under pølsedisken, kooonge! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå vet jeg hvor jeg ikke skal kjøpe pølser Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Larver under pølsedisken, folk som nekter å snakke hverken engelsk eller norsk. Nekter alt jeg sier og skjeller meg ut fordi det er noe galt med deres kort ... Med unntak av pølsedisklarvene er det identisk med alle andre butikkjobber. Kunder flest er og blir ufordragelige kuker. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Sånn seriøst, ikke kjøp pølser på Narvesen! Det skal aldri jeg gjøre igjen. Fy, det er bare kvalmt og ekkelt. *grøsse* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 jeg er som regel nøytral eller hyggelig når jeg handler nå skal jeg legge meg trur jeg. sov godt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Larver under pølsedisken, folk som nekter å snakke hverken engelsk eller norsk. Nekter alt jeg sier og skjeller meg ut fordi det er noe galt med deres kort ... Med unntak av pølsedisklarvene er det identisk med alle andre butikkjobber. Kunder flest er og blir ufordragelige kuker. Det er dessverre sant. :| Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Larve, larve, larve. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Larver under pølsedisken, folk som nekter å snakke hverken engelsk eller norsk. Nekter alt jeg sier og skjeller meg ut fordi det er noe galt med deres kort ... Med unntak av pølsedisklarvene er det identisk med alle andre butikkjobber. Kunder flest er og blir ufordragelige kuker. Andre butikker har mus som løper rundt i stedet. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Mus er bedre en larver. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva synes folket om Melody Gardot? Sikkert flink nok, men ikke helt min smak. Så hun kun utføre en sang live, dog. Så.. whatz up, dawgzmotherfuckerz yo? :----D Mus er bedre en larver. Høhø, ja Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Mus > katt > larver Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Mus > katt > larver Kanin>katt>mus>hund>larver>larver>hvite larver Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Mus er bedre en larver. Høhø, ja Jeg lo. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kanin33>kanin>fisk>hund>mus>katt>larver>hvite larver>sure kvinnfolk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Høhø, ja You horndog. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Are you smarter than a 5th grader? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 God Natt =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Dude, dere er så strenge når det kommer til salg av snus! Ja, gudene veit hvorfor de gidder følge loven, lzm. Gidd vær så fjor10zz aa!!! Men Narvesen på City er det eneste stedet sålangt jeg IKKE har fått kjøpt snus hos i Oslo, så de ER faktisk strenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg