Joakim Skurk Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Enkelte ting, både mat og drikke, må tilvennes. Jeg har nå gått over i det stadiet hvor jeg også drikker alkohol fordi det er godt. Kan godt ta meg en wiskey en helt vanlig kveld foran TV'n. Før var det utenkelig. På samme måte som det var utenkelig å like fisk. Endret 4. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 hadde det sånn med øl før, synes det smakte dritt. etterhvert ble det bedre å bedre, nå tar jeg meg en øl fordi det er godt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Finnes mange ting man kan blande med som fjerner smaken nesten helt. Alt må læres å like. Ikke mange som liker pils første gang man smaker det. Jeg kommer nåkk aldrig til å slutte helt med drikking. Men kjenner på kroppen at man kan roe ned noen hakk. Er sosialt med en fest i blandt og det er på fest man treffer damer og nye venner. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det jeg ikke skjønner meg på er folk som nekter å drikke fordi de ikke liker selve drikkekulturen. Men, alkoholholdige drikker er såååå mye mer enn det. Det blir vel som med vegitarianere. For all del, jeg respekterer folks valg, men jeg klarer ikke forstå det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 amen, men luedotte1 kommer du til meg når det konsert greiene er? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Må se an. Tar det nok litt på sparket. Har gruelig lyst. Men som sagt skal jeg på revyøving dagen etter kl. 11.00. :/ Endret 4. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Netopp vært oppi butikken til mamma og fått henne på nett samt nesten bli påkjørt av en idiot på veien tilbake.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Godta bestemor på facebook Y/N? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke vær slem med stakaren da. Familie er sjelden lurt å ha på facebook. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Det stemmer wheelman. Det stemmer. Søsken er greit.. Men foreldre ++, neh.. Endret 4. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Pft. Bestemor på facebook er jo drittøft. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det morsomste med facebook er jo å ha familie der. Moren min har til tider lurt fælt på hva som skjer i livet mitt tror jeg Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå begynner jeg å bli jævla lei av å lese New Statesman-artikler, men det er noe vi må gjøre i engelsk-klassen min. Hver uke må vi lese tre artikler (noen av de er ganske lange), og skrive ned alle de ordene vi synes er vanskelige, og som kanskje dukker opp på eksamen i desember. På ti uker blir det jævla mange ord, spesielt når nettstedet er kjent for å bruke et, til tider, enormt vokabular. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Scooter eller ikke scooter? Fordeler og ulemper? Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg