SpecialForce Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 God natt til alle veteraner og nykomlinger Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er jeg veteran? Hoi! God natt : > Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Heiheiheiheihei. Er det noen våkne ? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 bimme: Jo da. Så vidt. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 hihi, jeg sitter på facebook og chatter med læreren min, ser ut som at jeg skal legge om dekk for hu, masse snø her <3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg må dra ut den ene skjermen for å klare å lanche CS:S Fikk ikke til å komme inn på noen dager, så kom jeg på at kanskje jeg burde prøve å dra ut kjerm nr. 2 nå i sta, for den hadde jeg plugget inn ca. samtidig som det ikke funka lengre... Also, sjokomelk, here I come Endret 4. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Første edruelige helga på gud vet hvor lenge:) Hadde så mye energi at jeg lånte bikkjene til naboen og tok meg en 4 timers tur i fjellet. Dette er meget uvanlig for meg å gjøre en søndag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Bare tull å drekka hver helg, spør du meg. Kjipe lørdag/søndager er ikke min greie lengre. Nå er det redusert til 2-3 ganger i året. Endret 4. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja er enig. Skal satse litt mer på gåing og litt trening. Kanskje man blir kvitt juleribba som henger igjen etter i fjor:) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Dere er kjipe! finnes jo ikke noe bedre en å være full:D men drikker ikke så mye som jeg skulle ønske lenger jeg heller:( Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bare tull å drekka hver helg, spør du meg. Kjipe lørdag/søndager er ikke min greie lengre. Nå er det redusert til 2-3 ganger i året. Er noe sånt det er her i huset også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Aldri vært full, kommer aldri til å bli det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 fint for deg:) vil si at du har gått glipp av noe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Slimda: Hvorfor ikke? Tror faktisk jeg har spurt deg om dette før Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Aldri vært full, kommer aldri til å bli det. øy +1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Et tåpelig mål å ha, mener jeg. Hvorfor ikke ta seg noen øl/rusbrus/cider, og se hvor det utvikler seg? Selvfølgelig i lag med gode venner Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fordi alt av drikkevare jeg har smakt smaker høgg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Et tåpelig mål å ha, mener jeg. Hvorfor ikke ta seg noen øl/rusbrus/cider, og se hvor det utvikler seg? Selvfølgelig i lag med gode venner Agree. Er idioti å nekte seg noe så uskyldig som alkoholrus når en ikke har prøvd en eneste gang. Fordi alt av drikkevare jeg har smakt smaker høgg. 1. God grunn. 2. Jævla kjærring. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Drikker du nok fosvinner smaken. evt. bare drikke mye fort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg